gpu kaart budget 300 - 400€

• Onderwerp starter Onderwerp starter jee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jee

Member
Crowdfunder FE
Haacht
iTrader: 100% (55/55)
Gevraagde goederen
Beeldkaart.
gezocht beeldkaart!!!

Met de prijzen die goed aan het zakken zijn moet er in dat budget wel iets kunnen.

Heeft er iemand iets mooi liggen!?

Alvast bedankt!

Ik heb een AMD 6700XT(reference model), dik half jaar oud, met originele doos en factuur AMD. €425 exclusief verzendkosten of afhaling te Heusden-Zolder.

Dit is miss een optie inderdaad. Hoe gaat dit dan met de garantie? Is deze ook 2 jaar? ik heb nooit met reference modellen gewerkt van amd. Hoe zijn de prestaties tegenover de andere modellen en de temperaturen?

Dit is miss een optie inderdaad. Hoe gaat dit dan met de garantie? Is deze ook 2 jaar? ik heb nooit met reference modellen gewerkt van amd. Hoe zijn de prestaties tegenover de andere modellen en de temperaturen?

Garantie volgens AMD hun website: https://www.amd.com/system/files/documents/radeonrx6700xt-warranty-card.pdf

"THIS LIMITED WARRANTY, AND ANY IMPLIED WARRANTIES THAT MAY EXIST UNDER APPLICABLE LAW, APPLY ONLY IF YOU ARE THE ORIGINAL PURCHASER OF THE PRODUCT, AND LASTS ONLY FOR AS LONG AS YOU CONTINUE TO OWN THE PRODUCT. To be eligible for this Limited Warranty, the date of purchase of the Product is required. AMD may request the original sales receipt or a copy as proof of the date of purchase."

Als je gaat googelen, krijg je niet echt een concreet antwoord, enkel wat gemengde meningen op tweakers forum ed. Ik heb hem zelf gekocht via een scalper, dus is niet mijn naam op de factuur. Enerzijds kan je je daar zorgen in maken(want het is een dure aankoop), anderzijds heb je dit risico bij mogelijk elke tweedehands GPU en de goedkoopste 6700XT staat nog aan €540 op de pricewatch.

Ik heb hem enkel gebruikt om Elden Ring op 1080p te spelen en vond dat hij niet bepaald luid ging, maar heb temps tot op heden nog niet echt gemonitord. Indien je alsnog interesse hebt, wil ik wel eens wel checken via afterburner ofzo hoe warm hij wordt na een uurtje gamen.

mmm, het is idd altijd gok 2de hands. Ik ga toch nog even afwachten al is deze eventueel nog altijd een optie. Alvast bedankt voor de eerlijkheid en ik denk dat je het testen op andere games met temperaturen altijd handig is, is het niet voor mij dan voor iemand anders.
Groeten Jee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan