God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Toch veel mensen die nog vertrouwen hebben in aan huis levering op release. Ik niet meer. Dingen die ik op release wil ga ik halen tijdens middagpauze of na het werk, dan ben ik zeker...
Nog maar héél weinig problemen mee gehad. Toevallig is het morgen staking, dus het is een uitzondering.
Zal volgende keer bellen naar die mannen van de vakbond of ze het geen dagje willen verschuiven.

Nog maar héél weinig problemen mee gehad. Toevallig is het morgen staking, dus het is een uitzondering.
Zal volgende keer bellen naar die mannen van de vakbond of ze het geen dagje willen verschuiven.
't Is toch duidelijk dat die mannen staken om zelf te gamen. :unsure:

Toch aan het twijfelen om hem in de ps store te kopen. Dan heb ik de ps4 en ps5 versie en kan ik hem 2x spelen voor de platinum trophy 😃. Starten met de 5 versie en paar maand later eens de andere versie spelen dan.

Nog mensen die toevallig besteld hebben bij Game Mania? Jullie al bevestiging gekregen dat hij verzonden is?
Ik heb van zondag al een mail dat mijn Jotnar der aan komt, maar bij PostNL zelf is de status dat ze het nog niet ontvangen hebben.

Hopelijk wordt dat deze nacht nog gefixt, een dagje later krijgen zou ik nu niet mega erg vinden, maar maandag pas zou wel sucken...

Nog mensen die toevallig besteld hebben bij Game Mania? Jullie al bevestiging gekregen dat hij verzonden is?
Ik heb van zondag al een mail dat mijn Jotnar der aan komt, maar bij PostNL zelf is de status dat ze het nog niet ontvangen hebben.

Hopelijk wordt dat deze nacht nog gefixt, een dagje later krijgen zou ik nu niet mega erg vinden, maar maandag pas zou wel sucken...
kheb ne mail gestuurd en ze hebben gezegd dat ze morgen meegeven met postnl dus ik denk niet dat het voor morgen is

Als ik het mijne donderdag niet heb stuur ik het gewoon retour als het uiteindelijk toekomt, ik koop het dan wel digitaal.

kheb ne mail gestuurd en ze hebben gezegd dat ze morgen meegeven met postnl dus ik denk niet dat het voor morgen is
Depends, want bij PostNL is dat heel vaak snachts of rond 5 uur in de ochtend en die komen wel degelijk die dag nog toe dan. Waren er een paar op de GM discord ook over bezig dat dat veel snachts is dat dat allemaal gebeurd en tegen de ochtend vertrekken die door heen den dag.

Maar like I said, ist donderdag, dan ist zo... khoop gewoon dat het voor vrijdag is en niet maandag ofzo.

Idem hier. Deze nacht is het veranderd bij PostNL. Vandaag wordt het geleverd :)

via bol versturen ze nu via bpost, fuck
is vannacht wel gesorteerd, maar zal uiteraard niet naar buiten gaan ...

Terug
Bovenaan