God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Heb mijne besteld bij Dreamland en laten leveren bij een Okay. Op de website stond er bij dat de leverdatum niet klopt en ik het sowieso op release kan gaan halen. De leverdatum blijft wel op 12-11 staan. Als ik het morgen niet kan gaan halen weet ik niet of ik mij kan bedwingen om het digitaal te bestellen.

Ook al meermaals op dreamland besteld en laten leveren in de Colruyt. Als je hem tijdig hebt besteld is die gewoon op release beschikbaar hoor, gene stress 😉

We zullen wel zien zeker :

- Bpost: tragere belevering

Bij Bpost kunnen ze moeilijk inschatten hoe groot de hinder zal zijn, maar het staat buiten kijf dat brieven met vertraging in de bus zullen vallen. “We zetten maximaal in op pakjes, aangetekende brieven en kranten”, zegt woordvoerster Veerle Van Mierlo. “Dat zijn dingen die tijdsgevoelig zijn en waar we afspraken over hebben gemaakt met onze klanten. Alles wat non-prior is, zoals gewone brieven, kunnen vertraging oplopen, zeker omdat het sowieso al een korte week is met een feestdag op vrijdag.” De kans is ook reëel dat sommige postkantoren moeten sluiten omdat er onvoldoende personeel opdaagt.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221107_96987053

tot binnen een week iedereen
brown-bear
lets-go-ready.gif

Hier staat het al sinds zondag op verzonden maar nog niets van PostNL gehoord (GM). Zal morgen wel komen. Overdag thuis werken en game downloaden, na het werk 4.5 dagen de tijd om te spelen :)

Ben, op 1 kleinere spoiler na, spoilervrij kunnen blijven dus ben erg benieuwd!

Ik twijfel om hem binnenkort te downloaden of toch maar een tijdje te wachten tot die wat goedkoper staat. Spoilers kunnen me eigenlijk niet zoveel schelen.

Toch veel mensen die nog vertrouwen hebben in aan huis levering op release. Ik niet meer. Dingen die ik op release wil ga ik halen tijdens middagpauze of na het werk, dan ben ik zeker...

Toch veel mensen die nog vertrouwen hebben in aan huis levering op release. Ik niet meer. Dingen die ik op release wil ga ik halen tijdens middagpauze of na het werk, dan ben ik zeker...
Kan het ook maar niet begrijpen tenzij je special editions wil.

Hier zal het pas 11/11 worden, is een verjaardagscadeau :sop:

door mijn werkuren / afstand van een winkel (ik werk in de middle of nowhere) onmogelijk om morgenavond nog naar een winkel te gaan :)

dus beetje een risico genomen om het mogelijks morgenavond in mijn bus te hebben / 's avonds nog te kunnen spelen

Terug
Bovenaan