God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Denk dat ik deze pas in de kerstvakantie ga spelen. Het kriebelt wel, maar ik kan wachten. Eerst ga ik me focussen op the Callisto protocol in december. Daarna rond kerstmis volle bak op deze storten. Ik ga dan wel vanaf woensdag niet meer in deze topic komen piepen om spoilers te mijden 😅.
Geen probleem ik stuur u wel een PB met het einde.

Denk dat ik deze pas in de kerstvakantie ga spelen. Het kriebelt wel, maar ik kan wachten. Eerst ga ik me focussen op the Callisto protocol in december. Daarna rond kerstmis volle bak op deze storten. Ik ga dan wel vanaf woensdag niet meer in deze topic komen piepen om spoilers te mijden 😅.
Big  Boss Mistake

Zie ik iets over het hoofd maar waarom zou je meer betalen voor de fysieke PS5 versie als de PS4 versie een gratis update bevat?

Vond het sowieso altijd beter hem op PS5 te hebben, anders zat je op je home screen altijd met twee game versies, die van je PS4 disc en de effectieve PS5 versie. Mijn OCD kan dat niet aan.

de hype begint hier ook wel vandaag.
Straks de TV even terug ophangen speciaal hiervoor.
Dit wil ik echt wel full oLED spelen, full surround sound uiteraard ook.
vind dat ook vervelend dat de ps4 EN de ps5 versie zich altijd tonen, bij cyberpunk ook. Zou je moeten kunnen heden vind ik.

B-Post...and so it begins 😝

ZRBaQnv.png

Fuck ook bpost hier, en de laatste 2 zendingen van Coolblue en Amazon met bpost zijn verloren gegaan 😑

En nu nog eens een nationale staking, komt niet goed vrees ik.

Heb mijne besteld bij Dreamland en laten leveren bij een Okay. Op de website stond er bij dat de leverdatum niet klopt en ik het sowieso op release kan gaan halen. De leverdatum blijft wel op 12-11 staan. Als ik het morgen niet kan gaan halen weet ik niet of ik mij kan bedwingen om het digitaal te bestellen.

Terug
Bovenaan