God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

mr-bean-waiting.gif

Serieuze vraag maar wordt dat hoofdpersonage een stuk normaler? Want ik wou de vorige game niet verder spelen omdat die main char zo'n echt onuitstaanbare eikel was. Wat een loser vader voor zijn kind.

Serieuze vraag maar wordt dat hoofdpersonage een stuk normaler? Want ik wou de vorige game niet verder spelen omdat die main char zo'n echt onuitstaanbare eikel was. Wat een loser vader voor zijn kind.
ik zou er niet op rekenen ..
blijkbaar weet je niet wat hij met zijn eerste kind en vrouw heeft gedaan :D

Ik speel enkel op PC dus die op Steam was de eerste en enige ja.

Ik kan niet iemand spelen eigenlijk die zo hard de slechterik is. :( Zelfs evil Shepard of diene kale uit GTA5 was niet zo onbeholpen en gevoelloos als die God of War.

Ik kan niet iemand spelen eigenlijk die zo hard de slechterik is. :( Zelfs evil Shepard of diene kale uit GTA5 was niet zo onbeholpen en gevoelloos als die God of War.
Ik zou toch verder spelen. Hij wordt wel degelijk beter en heeft enkel het beste voor met zijn zoon. Al heeft hij serieus veel innerlijke problemen, en is het duidelijk dat hij veel moet leren qua vaderschap. Maar uiteindelijk doet hij toch een goede job door zich meer open te stellen, te luisteren en goede beslissingen te nemen. Naar het einde toe, ga je je veel beter voelen over het spel. Is echt een must play...

best op youtube de story bekijken, dan weet je onmiddellijk waarom die een eikel is :)
+ als je de story weet, dan is er ook zeer mooie flashback tijdens een bepaalde scene

best op youtube de story bekijken, dan weet je onmiddellijk waarom die een eikel is :)
+ als je de story weet, dan is er ook zeer mooie flashback tijdens een bepaalde scene
Dat zal ik doen, ben nu eigenlijk wel benieuwd na al de reacties hier. :) Ik vond trouwens de gameplay best plezant, enkel hem.

Toevallig een link naar een goeie youtube zonder dat ik spoilers krijg dan?

Dat zal ik doen, ben nu eigenlijk wel benieuwd na al de reacties hier. :) Ik vond trouwens de gameplay best plezant, enkel hem.

Toevallig een link naar een goeie youtube zonder dat ik spoilers krijg dan?
Kratos zo ne toffe anti hero samen mets guts van berserk mijn favoriete anti heros

Kratos zo ne toffe anti hero samen mets guts van berserk mijn favoriete anti heros
Tof? Jij weet misschien alles maar dit is hoe de PC gamers dit kunnen zien :

Ik ken hem enkel van de GoW op Steam natuurlijk. Maar naar wat ik zie heeft die net de moeder van die jongen gecremeerd. Ik ga ervan uit dat dat zijn vrouw/zoon is.
Dan is die een totale en énorme eikel tegenover dat kind en gaan ze jagen. Rare beslissing ipv een rustig gesprek maar kom, afleiding. Dan begint hij dat kind uit te kafferen voor onnozele zaken als een hert niet kunnen volgen terwijl die net zijn moeder verloren is. Da's toch éxtreem slechte screenwriting en maak van die GoW dé grootste douchebag ever in gaming?

Tof? Jij weet misschien alles maar dit is hoe de PC gamers dit kunnen zien :

Ik ken hem enkel van de GoW op Steam natuurlijk. Maar naar wat ik zie heeft die net de moeder van die jongen gecremeerd. Ik ga ervan uit dat dat zijn vrouw/zoon is.
Dan is die een totale en énorme eikel tegenover dat kind en gaan ze jagen. Rare beslissing ipv een rustig gesprek maar kom, afleiding. Dan begint hij dat kind uit te kafferen voor onnozele zaken als een hert niet kunnen volgen terwijl die net zijn moeder verloren is. Da's toch éxtreem slechte screenwriting en maak van die GoW dé grootste douchebag ever in gaming?
Dit komt omdat je de achtergrond van god of war niet kent de orginele trilogie.
Die vader en zoon relatie is een van de sterkste punten in deze god of war.

Dit zal dus het einde van het Noorse gedeelte zijn van Kratos zijn verhaal. Er komt geen trilogie. Toch wel onverwacht.

Terug
Bovenaan