God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Dank u. Nochtans op verschillende zoektermen gezocht. Zelf bij Ragnarök vindt hij die niet hier :/
Inderdaad beetje vreemd. Ik denk dat ik via die witte controller aan die pagina ben geraakt. Ik zal in de toekomst directe links voorzien. Ik was er nu een beetje vanuit gegaan dat die toch te vinden was via de zoekfunctie.

Dan zal het wel goed zitten daar denk ik hé.
Ik zou denken dat ge dan ook wel een mailtje had gekregen.
Had die gisteren al ontvangen maar zat toen in onze andere vestiging te werken.

Op PS direct staat nog altijd binnenkort, denk dat die de laatste hoop is.
Ofwel zijn die al lang weg en blijft dat zodanig op site staan.
Anders zal ik het maar met de collector moeten stellen.

damn, heb em net pre-ordered (digitaal). 80 euro is toch stevig.
Kunt ge wel annuleren als ge dat wilt en ja dat zal dankzij Sony de standaard prijzen gaan worden verwacht ik.
Ge ziet het al bij bepaalde andere games die ook die prijzen hanteren.

Op zich voor deze game is dat nog niet zo erg naar wat ge ervoor zult krijgen en qua speelduur.
Maar bv. een Ratchet wat ge op 10 uur platinum haalt of een Miles enz vind ik de prijzen toch net teveel.
Nu ik zal de games die ik echt wil er niet voor laten en degene die iets minder aanspreken op een sale of dergelijke.

Kunt ge wel annuleren als ge dat wilt en ja dat zal dankzij Sony de standaard prijzen gaan worden verwacht ik.
Ge ziet het al bij bepaalde andere games die ook die prijzen hanteren.

Op zich voor deze game is dat nog niet zo erg naar wat ge ervoor zult krijgen en qua speelduur.
Maar bv. een Ratchet wat ge op 10 uur platinum haalt of een Miles enz vind ik de prijzen toch net teveel.
Nu ik zal de games die ik echt wil er niet voor laten en degene die iets minder aanspreken op een sale of dergelijke.
voor god of war geef ik het er graag aan. andere games liever niet digitaal om erna te verkopen.

200w.gif

Ze laten die bundel in een video zien. Beetje raar, het is een gewone bundel, niets limited edition ofzo. De vorige gow had ten minste een vette limited edition console. Soms lijkt het wel dat Sony wilt dat men stenen naar hen gooit. Beetje raar gevoel bij Sony nu. Ma bon, de games zijn er, dat is het belangrijkste 😄.

Moest er nog iemand hier een extra ragnarok controller beschikbaar hebben of een site weten waar deze nog te bestellen is let me know please! Spijtig genoeg gemist en staat overal uitverkocht waar ik al gekeken heb

Terug
Bovenaan