God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Naar aanleiding van die Valhalla DLC heb ik eindelijk het plasticje gisterenavond van GOW: Ragnarok gescheurd en na meer dan een jaar in de kast gelegen te hebben eens geïnstalleerd op m'n PS5. Ik mocht meteen een gigantisch grote patch downloaden. Hoewel ik 't gisteren maar een kwartiertje gespeeld heb ben ik wel enorm onder de indruk van GOW: Ragnarok. Het lijkt met momenten meer een film dan een spel. Daar gaan deze winter enkele vrije uurtjes met veel plezier aan besteed worden. Beter laat dan nooit, zeker?
Ik ben normaal niet iemand die geïnteresseerd is in het verhaal van een spel. Als ik een goed verhaal wil lees ik een boek. Ik lees sowieso al heel veel dus als ik game wil ik stevige actie zoals oldskool arena shooters of rally simracing.

Nochtans heeft GOW: Ragnarök mij helemaal ingepalmd. Gruwelijk knap en leuk spel!

Valhalla making of / developer commentary:

Introduced first in God of War (2018) as a figure of legend, Týr’s role in the Norse saga evolved from myth to mentor in God of War Ragnarök: Valhalla. We’re celebrating the sixth anniversary of God of War (2018) with the DLC Co-Directors Bruno Velazquez and Mihir Sheth as they talk about how the Týr’s lore as a world traveler in the first Norse game inspired his fighting styles in Valhalla and more!

Systeemeisen voor de PC-versie:

We’re also happy to confirm that God of War Ragnarök on PC supports all major graphics card manufacturer technologies, including:
  • Nvidia DLSS 3.7
  • AMD FSR 3.1
  • Intel XeSS 1.3
  • Frame generation for all technologies utilizing that feature

53894219642_152e9d00da_k.jpg

Gisteren ook even gespeeld.
Na het fiasco van The last of Us op PC was ik wel sceptisch voor deze release.
Maar gelukkig kan ik zeggen dat ze er hun werk van gemaakt hebben!

Speelt zeer vlot weg en ziet er enorm goed uit.
Deze game was natuurlijk al een pareltje op de PS5, maar de PC versie zal toch wel de "definitive" experience zijn.

Of misschien toch niet. Ik kan de camera niet besturen met de muis en ik heb geen zin om een controller aan te sluiten. :(

Enkele mogelijke oplossingen geprobeerd maar helpen niet, zal moeten wachten voor een patch.

Ben er ook eens aan begonnen maar moet zeggen dat ik wel wat op mijn honger blijf zitten. Ik zit nu 7 uur ver maar een boss fight of iets dergelijks heb ik nog niet gehad ? Enkel volledig in het begin. Wetende dat ik maar 30 minuten - 1u per dag heb om te gamen is het dus vrij traag vooruitgaan.

Als ik dan weet dat Wukong, Doom:TDA, Clair Obscur en Lies of P DLC nog op me zitten te wachten vrees ik dat ik niet het einde haal.

Uiteraard wel mooi gebracht, performance zit ook dik oké en de combat vind ik ook super, net zoals de vorige.

Terug
Bovenaan