Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik dus niet zo zeker van. Hij zei zelf ook weer last te hebben van de warmte.Indeed, zonder die val hadden we echt wel een andere Yates gezien !
Enfin, het zal meespelen maar het lijkt mij niet het enige issue als je zó vroeg lost.Het was die andereWel kudo's aan @Jonas89 om de huidige roze trui drager in de poll op te nemen!
den M.A.Ik zal geen persoonlijke mening meer geven over waarbij Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden is inbegrepen.
Was niet de bedoeling om zijn overwinningen te kleineren. Spijtig dat hier direct vind ik vrij 'aggressief' wordt gereageerd op een PERSOONLIJKE opinie. Terwijl ik helemaal niet de bedoeling heb om Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden de grond in te boren. Gewoon persoonlijk zou ik veel liever het palmares hebben van De Gendt (op dit eigenste moment).
Binnen enkele jaren zou ik waarschijnlijk dat van Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden willen hebben.
Ik heb geen probleem dat Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden fans een andere mening hebben.
-------------------------------------------------------------
Sterk van Hindley, Jammer voor Kelderman.
Almeida is een beetje de nieuwe Dumoulin, op eigen tempo naar boven niet kijken naar de rest.
Ik dacht dat Almeida een vrij sterke eindsprint had eigenlijk , maar deze Giro komt dat er totaal niet uit.
Pozzovivo blijft toch wel een topper , geen contract in het begin van het jaar en hier terug mee bij de beste.
Rijdt blijkbaar even snel als in 2017 de Blockhaus omhoog (maar dit was een lastigere rit) en dat na zo een zware blessure, niet gedacht dat hij dit nog zou kunnen.
Als Ineos-fan:
Ik hoop dat Tao dat ook binnenkort zijn Comeback bij de beste in koers, nog altijd vreemd dat die Giro er toen dergelijk hoge wattages werden getrapt en het er bij beide (Hindley en Tao) daarna een jaar bijna niet meer uitkomt. Misschien beide wat teveel opgeleefd? door media door hun toen verrassende prestaties ?

We zullen in de Tour snel wijzer worden zeker? Ik vermoed dat TGH daar toch wel zal starten als een soort van schaduwkopman... ik ken de beoogde Tour-lineup niet voor Ineos maar ik verwacht dat Martinez & Thomas daar de kopmannen zullen zijn? Maar ik verwacht eerlijk gezegd nog weinig van Thomas. Ik hoop dat Ineos ook slim genoeg is om niet zelf de trein op te zetten en UAE te laten rijden. Op die manier zouden zowel Martinez als Thomas als TGH kunnen zien waar ze uitkomen en dan kan je na 2 weken nog kiezen wie je écht uit speelt als het niet van zelf duidelijk geworden is.Sterk van Hindley, Jammer voor Kelderman.
Almeida is een beetje de nieuwe Dumoulin, op eigen tempo naar boven niet kijken naar de rest.
Ik dacht dat Almeida een vrij sterke eindsprint had eigenlijk , maar deze Giro komt dat er totaal niet uit.
Pozzovivo blijft toch wel een topper , geen contract in het begin van het jaar en hier terug mee bij de beste.
Rijdt blijkbaar even snel als in 2017 de Blockhaus omhoog (maar dit was een lastigere rit) en dat na zo een zware blessure, niet gedacht dat hij dit nog zou kunnen.
Als Ineos-fan:
Ik hoop dat Tao dat ook binnenkort zijn Comeback bij de beste in koers, nog altijd vreemd dat die Giro er toen dergelijk hoge wattages werden getrapt en het er bij beide (Hindley en Tao) daarna een jaar bijna niet meer uitkomt. Misschien beide wat teveel opgeleefd? door media door hun toen verrassende prestaties ?

Van fiets gewisseld en nadien nooit meer in beeld geweest. Zal echt niet goed geweest zijn. Zo'n eerste zware aankomst boven geeft toch altijd ferme verrassingen.Wat was er eigenlijk met Kelderman gebeurd? Want ik heb kilometer 15 tot 8 van de meet gemist![]()