Gezocht: tool om ranking bij te houden

Pablo Escobear

Active member
Hallo,

Ik spreek wekelijks met vrienden af om te kaarten en we zijn begonnen om een ranking bij te houden. Dit is eigenlijk heel simplistisch op het moment: we noteren wie het rondje heeft gewonnen en verloren en het totaal aantal gespeelde spellen.

Probleem hierbij is dat bv iemand die heel vaak 2e eindigt geen "erkenning" krijgt ten opzichte van iemand die 1 keer heeft gewonnen..

We zouden dus elke deelnemer punten willen geven naargelang zijn eindstand in het rondje. We zijn ook niet wekelijks met hetzelfde aantal spelers. Soms spelen er 4, soms 7..

Heeft iemand weet van een app/website/excel template waarbij dergelijke scores ingegeven kunnen worden en die een rangschikking bijhoudt?
 
Een beetje gek dat je het moet kopen zonder dat je het eerst kan testen. Mar dit lijkt inderdaad een oplossing te zijn. Bedankt!

De app is gratis hoor.
Blijkbaar niet gratis op iOS... Geen idee of er een gratis alternatief is. Maar goed, als je het veel gaat gebruiken is het die 5 EUR wel waard denk ik. Zit goed in elkaar en het is echt heel uitgebreid.

Edit: ik heb mij ook vergist, ik heb er ook gewoon voor betaald ooit via Android :)
 
Laatst bewerkt:
Zou je dat ook niet gewoon kunnen met deze?

 
De app is gratis hoor.

In de Google Play Store heb ik er toch voor moeten betalen. Of heb jij misschien een link naar een andere versie?

Blijkbaar niet gratis op iOS... Geen idee of er een gratis alternatief is. Maar goed, als je het veel gaat gebruiken is het die 5 EUR wel waard denk ik. Zit goed in elkaar en het is echt heel uitgebreid.

Ziet er inderdaad heel uitgebreid uit. Komt nog wel eens €3 bij voor meer uitgebreide statistieken. Halen we er inderdaad wel uit.
Alleen nu nog een puntensysteem uitwerken. Daar was ik eigenlijk ook nog naar op zoek

Zou je dat ook niet gewoon kunnen met deze?


Deze is precies niet zo eenvoudig om spellen met andere spelers (die niet geregistreerd) zijn toe te voegen en dient precies meer voor je eigen stats bij te houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan