Gênante situaties

Op het werk staat er een timer voor het licht op de toiletten.
Nu, ik ben iemand die wel eens wat langer op het toilet kan zitten als de feed op sociale media interessant genoeg is.
Maar natuurlijk, na 10 minuten valt dat licht hier dus uit.

Even om te schetsen: het mannentoilet is een grote ruimte met urinoirs en dan 2 toiletten.

Dus, ik was langer dan 10 minuten bezig, valt dat licht uit.
Ik zat daar schoon in het donker, bij mijn gsm aan het schijnen naar de klink om de deur open te maken, even te zwaaien met mijn hand dat de sensor de beweging zou opmerken en klaar.

Althans dat dacht ik, want het marcheerde niet. Ik mij al, met mijn broek op mijn enkel, wat meer uit het deurgat gezet en wat meer toeren beginnen doen en hop, het licht gaat aan.

Alleen was het licht niet aangegaan door mijn gezwaai en gedoe, maar wel mijn collega die net de deur opendeed en mij dus zag staan met mijn broek tot op de enkels en helikopter-achtige bewegingen zag uitvoeren.

En het ergste van al is, die collega heeft niks gezegd daarover (tot op de dag van vandaag nog altijd niet). Dus er blijft zo'n mysterieus sfeertje tussen ons 2 hangen.

Laatst bewerkt:
Kheb ooit eens een pikant mailtje gestuurd naar mijn vrouw en per ongeluk de ganse dienst in BCC had gezet., 5 minuten later begonnen er enkele vrouwelijke collega's te giechelen en naar mij te kijken. Ik heb er nog een draai aan proberen geven, maar niemand die me geloofde natuurlijk.

Wat er allemaal in stond weet ik niet meer exact meer, maar ik sloot af met de niet misverstane zin "Mijn soldaat staat paraat".

Die zin heb ik nog lang mogen horen.

Ik denk nog aan eentje van een paar jaar geleden.

Toen alles nog Covid-vrij was zat ik in een wandelclub en samen met het gezin waren we op een warme dag aangekomen aan een rustpost. Omdat ik kaal ben draag ik een commando survival hat van het Belgisch leger die ik in het Amerikaantje had gekocht toen ik nog aan airsoft deed. Dus zo eentje met de Belgische vlag op :

https://www.antilopeoutdoor.be/hoed...wcB#/2237-color-camouflage_green/405-size-s_m

Nu was er in die rustpost een “mentally challenged” persoon mee aan het helpen en die zag mij aan als een paracommando. Toen hij aan onze tafel kwam om mij te bedanken voor mijn dienst heb ik hem direct uitgelegd dat ik geen miilitair ben / was, maar dat snapte hij niet :-/

De komende minuten zag ik hem dus regelmatig met andere mensen babbelen en naar mij wijzen en knikken. Hij was dus tegen iedereen aan het verkondigen dat ik bij de para’s zat. Mijn vrouw vond het hilarisch, maar ik heb mij de ganse tijd doodgeërgerd. Toen er ook nog een ex-militair komen vragen waar ik gediend had, was ik zeker wat hij allemaal aan het vertellen was. Alles vriendelijk weerlegd, maar die pet stak snel in mijn rugzak.

De kers op de taart was toen we vertrokken hij naar mij salueerde.

Ik denk nog aan eentje van een paar jaar geleden.

Toen alles nog Covid-vrij was zat ik in een wandelclub en samen met het gezin waren we op een warme dag aangekomen aan een rustpost. Omdat ik kaal ben draag ik een commando survival hat van het Belgisch leger die ik in het Amerikaantje had gekocht toen ik nog aan airsoft deed. Dus zo eentje met de Belgische vlag op :

https://www.antilopeoutdoor.be/hoed...wcB#/2237-color-camouflage_green/405-size-s_m

Nu was er in die rustpost een “mentally challenged” persoon mee aan het helpen en die zag mij aan als een paracommando. Toen hij aan onze tafel kwam om mij te bedanken voor mijn dienst heb ik hem direct uitgelegd dat ik geen miilitair ben / was, maar dat snapte hij niet :-/

De komende minuten zag ik hem dus regelmatig met andere mensen babbelen en naar mij wijzen en knikken. Hij was dus tegen iedereen aan het verkondigen dat ik bij de para’s zat. Mijn vrouw vond het hilarisch, maar ik heb mij de ganse tijd doodgeërgerd. Toen er ook nog een ex-militair komen vragen waar ik gediend had, was ik zeker wat hij allemaal aan het vertellen was. Alles vriendelijk weerlegd, maar die pet stak snel in mijn rugzak.

De kers op de taart was toen we vertrokken hij naar mij salueerde.
Ach bekijk het zo: ge hebt die kerel zijne dag goed gemaakt.
Hij was gelukkig dat hij een echte para mocht bedienen en heeft daar de volgende dagen wellicht nog over gefantaseerd.
Gij waart effe zijne held.

Op het werk staat er een timer voor het licht op de toiletten.
Nu, ik ben iemand die wel eens wat langer op het toilet kan zitten als de feed op sociale media interessant genoeg is.
Maar natuurlijk, na 10 minuten valt dat licht hier dus uit.

Even om te schetsen: het mannentoilet is een grote ruimte met urinoirs en dan 2 toiletten.

Dus, ik was langer dan 10 minuten bezig, valt dat licht uit.
Ik zat daar schoon in het donker, bij mijn gsm aan het schijnen naar de klink om de deur open te maken, even te zwaaien met mijn hand dat de sensor de beweging zou opmerken en klaar.

Althans dat dacht ik, want het marcheerde niet. Ik mij al, met mijn broek op mijn enkel, wat meer uit het deurgat gezet en wat meer toeren beginnen doen en hop, het licht gaat aan.

Alleen was het licht niet aangegaan door mijn gezwaai en gedoe, maar wel mijn collega die net de deur opendeed en mij dus zag staan met mijn broek tot op de enkels en helikopter-achtige bewegingen zag uitvoeren.

En het ergste van al is, die collega heeft niks gezegd daarover (tot op de dag van vandaag nog altijd niet). Dus er blijft zo'n mysterieus sfeertje tussen ons 2 hangen.

Als het een troost mag zijn, hier gaat het licht na 4 minuten uit. En als we de deur van het stalletje opendoen kijken we recht in de inkomhal. (Deur van de toiletten staat standaard open door Corona regels)

En ik heb IBS, dus zit sowieso altijd wat langer op het toilet

ook al voorgehad in een hotel, gelukkig kwam er niemand binnen toen ik aan het zwaaien was naar de sensor.

op kantoor hadden ze dat ook efkes ingevoerd, maar die sensor kon je "bereiken" door in het kotje wat te springen en zwaaien.

Als het een troost mag zijn, hier gaat het licht na 4 minuten uit. En als we de deur van het stalletje opendoen kijken we recht in de inkomhal. (Deur van de toiletten staat standaard open door Corona regels)

En ik heb IBS, dus zit sowieso altijd wat langer op het toilet

Behalve omwille van bepaalde medische aandoeningen (zoals gij dus aangeeft) heb ik nooit begrepen waarom mensen tien minuten of langer op het toilet zitten.

Ook bij de grote boodschap is dat hier gewoon droppen, afvegen, en klaar.

Een 3-tal jaren terug, via 'Jong keukengeweld' gaan eten in een fancy restaurant. Op het menu stond 'Oesters op een bedje van sushi'. Ik had nog nooit sushi gegeten alsook oesters, wist alleen dat het met rijst te maken had. Oesters kwamen aan en lagen, wat voor mij leek, op een bedje van rijst, sushi. Ik nam de grootste lepel die er lag omdat ik eindelijk een keer sushi kon proberen en nam een grote hap. Bleek het grote zoutkorrels te zijn. De sushi lag in de oester zelf... Als een gek 2 liter water liggen zuipen.

Nu er over eten begonnen wordt schiet mij iets te binnen.

In het begin toen ik samen was met mijn huidige vrouw hadden we gaan eten. Zij nam scampi's en ik had dat nog nooit gegeten dus ook eens proberen.

Ik begin daaraan. Knetterhard en kraken, echt het smerigste wat ik ooit gegeten heb. Na een stuk of 5 zei ik dat ik dat maar niks vond waarop ze antwoord: " waar heb jij de pel gedaan?"
"pel? Welke pel?"

5 scampi's als een wereldvreemde idioot met pel en al naar binnen gewerkt.

Mijn grootmoeder kreeg als klein meiske na de tweede wereldoorlog van een soldaat een banaan. Smerigste wat ze ooit had geproefd.
Ze was al eind de 20 eer ze zag dat je de schil hoort te verwijderen.

Mijn broerke met zijn "eten wereldvreemde" gedachten:
- Ne goeie bol wasabi in ene keer binnen spelen. Hij dacht dat dat ook "ne sushi" was. De stoom kwam bekans uit zijn oren :ROFLMAO:
- Overtuigd zijn dat de "gember" zalm was... ook na te proeven
- Zeggen dat restaurant X best goed is, met als argument "ge krijgt daar zelfs frieten bij uw scampi's"
- Steak tartaar bestellen en walgen dat het rauw vlees is... meneer had ne steak met tartaarsaus verwacht

En zo nog velen meer, wij komen uit een super culturele familie :ROFLMAO:.

Een collega hier opt werk ook. Voor de eerste keer had ze een cactusvijg gekocht en ze zat de schil mee op te vreten. Wij hebben die rustig laten doen en haar pas verteld om te schillen toen ze de helft in de vuilbak had gekiept :)

Ik heb ook paar stoten uitgehaald op restaurant..

We hadden witte wijn besteld en de ober kwam met fles en vroeg wie er wil proeven. Aangezien ik er niet veel van ken (enkel of ik het lekker vind of niet) kijk ik gewoon naar mijn bord maar mijn vrienden direct : "ja de soeplepel ga proeven!".. dus ja stress schoot omhoog. Uiteindelijk ik gelijk nen echte dat glas zo wa bewegen en ruiken. Ik proef keer en dan met volle overtuiging: "ja goed, geen kurk smaak". Waardoor die ober naar mij keek en zei "het is een draaidop meneer"

Een andere keer, mijn eerste keer in de pampas, kwam de ober de menu uitleggen. Na zijn uitleg vroeg ik doodserieus "wa is't verschil met deze menus?" - "dat is int Frans en Engels meneer"
Geen idee hoe ik dat niet heb kunnen zien

Behalve omwille van bepaalde medische aandoeningen (zoals gij dus aangeeft) heb ik nooit begrepen waarom mensen tien minuten of langer op het toilet zitten.

Ook bij de grote boodschap is dat hier gewoon droppen, afvegen, en klaar.
Kijk Lobmans, als ge van uw eigen warm gezelschap niet kunt genieten int leven, dan gade het later nog heel moeilijk hebben ze.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan