Gênante situaties

Nog een ander gênant moment:

Ik was in Dublin (St. Patrick's Day) voor een paar dagen met een vriend van me. We hadden een hostel geboekt en onze enige roommates blijken 2 Amerikaanse grieten te zijn. Anyway, we gaan de pubs af en komen diezelfde Amerikaanse grieten tegen. Een van hen had interesse in mij (go figure), en na wat alcohol besloot ik met haar terug naar onze hostel te gaan. We komen daar aan en hebben seks in onze kamer. Terwijl we seks hebben, komt die vriend van mij binnen maar hij zei niets. De vriendin van die Amerikaanse griet had blijkbaar geen interesse in hem en was in de pub gebleven. Dus ik heb mijn Amerikaanse griet kapot geneukt terwijl die maat van mij in dezelfde lag te "slapen".
Heel genant :unsure:

Ik heb er eentje van een skitrip enkele jaren terug. De Oostenrijkse vette keuken en overdreven veel weissbier van de dag ervoor moest eruit en stopte toen aan een pisterestaurant.

Ik zet mij neer op die pot en der vliegt daar een straal van de meest zure diarree ever in die pot. Die geur verspreidt zich in dat kotje dat ik er zo ongezond van word, ik moet daar weg.
Rap rap afgekuist en maken dat ik wegben. Natuurlijk ben ik daar toegekomen net voor een rush en er staat daar een paar man te wachten voor die kotjes en een paar andere te pissen. Op moment dat ik die deur openzwaai en deruit ga volgt die geur gewoon mee. Ik zie mensen daar in hunne skijas duiken om hun neus af te schermen. Beschamend! En op skibotten pikkelt ge dus ni snel weg he en hoor dus nog kreten van walging van het aanwezige publiek terwijl ik de trap oppikkel.

Ik had met een griet afgesproken op mijn kot. Ze begon me te pijpen en zei dat ik ging klaarkomen dus had ik haar daarover niet zo formeel over ingelicht.
Haar antwoord?
"Wacht, ik pak effe iet om te drinken zodat ik kan doorslikken."
Wat tovert ze uit haar handtas?
Fucking multivitamine drank van den Aldi:

opt.1250w.png

Ik begon spontaan te lachen haha
Ze heeft het uiteindelijk wel gedaan. Danke Aldi.
Dus zijt gij in da fleske gekomen en heeft ze 't dan opgedronken?

In mijn jonge jaren ergens iets verkeerds gesmoord net voordat we 12u op de bus moesten zitten naar Spanje. Ik heb daar wss 20x gaan schijten.

Waren we tijdens de reis aan het praten met mensen op de bus en die zeiden dat er in de heenrit iemand heel die pot onder gescheten had en dat ze een luchtverfrisser gevraagd hebben aan de chauffeur en bijna heel de rit moeten spuiten hebben om het wat dragelijk te houden.

Waarop mijn vriendin zei dat ik de dader was. :unsure:

Mijn wc fobie zegt al "hier gaan we niet op kakken"
Ik ben is zéér ziek geweest in Turkije. Moest kakken en kotsen tegelijk.
Na nen tijd hebbe ze mij naart ziekenhuis gestuurd en daar was het pokke druk.
In die wachtzaal merkte dak moest gaan spauwen, dus ikke naart sanitair gestoven, trek die deur open en zie een franse wc.
kheb dan toch op een of andere manier mijn kots ingehoude.

Laatst bewerkt:
Ik ben is strond ziek geweest in Turkije.
Not all dt mistakes are created equal :eek2:

Had een homoseksuele buurman die me had uitgenodigd in zijn appartement om samen Aladdin te zien. Ik wist niet dat hij homoseksueel was tot op dat moment.

Anyway, we kijken samen naar Aladdin en hij komt dichterbij en ik neem een politiek correcte afstand.
Ge moest over zijn lampeke wrijven, waarschijnlijk kwam er dan een geest uit, alleszins iets wit.

Heb er enkele...

Als klein manneke bleef ik geregeld slapen bij mijn grootouders, omda mijn moeder vaak superlange dagen moet kloppen als thuisverpleegkundige. Toen ik ongeveer 6 jaar oud was, kregen we eens bloedappelsienen aangeboden door mijn oma, net voor we naar bed moesten. Mijn broer vond het nie zo lekker, dus ik had er enorm veel van opgevreten.

Toen ik 's nachts in mijn veldbed wakker werd, had ik blijkbaar alles (deken, kussen, vloer en mezelf) ondergekotst met bloedappelsien.
Ik ben toen efkes naar de "nachtemmer" gegaan en terug in 't stinkende veldbed gekropen om terug in slaap te vallen. :confused2:
Mijn oma (zaliger) was redelijk streng en blijkbaar dierf ik haar daarvoor nie wakker maken.
Ben toen vroeg opgestaan, in de badkamer de vlekken in mijne pyjama wat eruit geschrobt en van niks gebaard tijdens het ontbijt. Toen mijn oma later de slaapkamer nog eens binnen ging, mocht ik het gaan uitleggen natuurlijk.
------
Tijdens enkele witte wintermaanden, gingen mijn broer, wat vrienden en ik wandelen in de velden achterin onze straat.
Alles was goed bedekt in een wit laken. Zelfs de met mest gevulde putten in een veld waar ik en mijn broer tikkertje op speelden.
Resultaat: allebei in zo'n put met onze nieuwe jas van nog geen dag oud...
Ons ma was zo kwaad, dat ze ons gedwongen heeft om die jas toch nog te dragen achteraf. Maar die geur kreeg ge er met geen 1000 wasbeurten uit.
------
In 't middelbaar gingen we op eens op bezinningsweekend in Diksmuide met alle klassen van 't 4de ASO.
We zouden daar met de trein naartoe gaan.
Om daar te geraken, waren 2 kameraden mee gegaan naar mijn ouderlijk huis omdat mijn moeder ons aan Gent-Sint-Pieters kon afzetten, waar iedereen verzamelde.
Maar zoals ik hierboven al zei, heeft mijn moeder een drukke job en was ze de tijd uit het oog verloren.

Wij dus onze trein gemist en we moesten een nieuw ticket kopen. Ook moesten we ons haasten, want die trein stond al bijna aan 't perron.
Door de stress moest ik wel dringend naar de WC, maar ja, da kon nog nie...
Ik heb dus van 't loket tot het perron gelopen met mijn rugzak terwijl ik bij iédere stap een luide scheet liet.

Op de trein dierf ik ook nie gaan, want ik dacht dat de rit niet te lang ging duren. En wat er klaar zat, dat ging wél lang duren.
Bij aankomst in Diksmuide heb ik de kuisploeg (die net bezig was de stationstoiletten te kuisen), voorzien van enkele muzikale tonen vooraleer een Niagara-waterval van hoge gisting in de pot explodeerde.
------
Op internaat wilt ge soms eens een momentje alleen met uw vriendin. En aangezien mijn toenmalig lief nogal vaak met seksuele handelingen in haar gedachtes rondliep, belandden we zo eens in een garagebox van de nonnen. (Naast het internaat was een klooster.)
Na het vingeren hadden we gelukkig net op tijd haar broek weer goed getrokken vooraleer we betrapt werden door een opvoedster.
Enkele weken samen de afwas doen als straf, deerde ons niet echt.

Toen ik op mijn kamer gekomen was, rook ik echter plots een strontgeur.
Bleek die geur van mijn vingers afkomstig te zijn... (Toen wist ik nog niet dat vrouwen nogal last kunnen hebben van "geurtjes" onderin net voor de menstruatieperiode.)

Ik ging daarna even bij 2 kameraden enkele kamers verderop en vroeg hen om eens aan mijn vinger te ruiken.
Zij dachten dat ik mijn vinger in mijn reet geduwd had. Ik weet nog altijd niet waarom ik in godsnaam hen verteld had dat die geur van mijn vriendin afkomstig was. Ergens dacht ik misschien dat zij wel hun mond konden houden over zoiets?
Het heeft niet lang geduurd tot iedereen (inclusief zijzelf) wist dat mijn vriendin last had van een stinkende ingang.
Die relatie duurde dus niet lang meer.

2 jaar later vroeg ze me eens of ik haar kon meenemen naar Gent omdat ze wat spullen nodig had.
We lopen hand in hand, kussen met elkaar,... Dus ik vraag haar hoe het nu tussen ons zit.
Ze vertelde me dat dat stinkverhaal haar zo getraumatiseerd had, dat ze nooit nog iets met me zou kunnen hebben.
------
Tijdens het bekijken van een optreden op de Gentse Feesten moesten mijne maat en ik eens dringend gaan schijten.
We schieten ons daar op de hoek van 't Sint-Baafsplein een café binnen, recht naar de enige 2 (aparte) WC's.
Nergens een bordje dat de ene voor mannen of vrouwen is, dus ik stap de 2de WC binnen.

Blijkbaar had het bier en vettig eten een gunstig effect gehad op onze stoelgang, want 't spoot er letterlijk uit.
En de geur was te beschrijven als "overstromende septische put met extra vleugje Surströmming".

Toen ik de deur opende, zag ik een wachtrij van wel zeker 10 vrouwen (van onze leeftijd) staan op de trap die naar de WC's leidde.
Het aangezicht van de eerste vrouw begon direct kokhalzende trekjes te krijgen toen mijn walm haar neusgaten ontdekt had.
Toen we bijna buiten waren, hoorden we die dames nog luid naar adem snakken terwijl ze zich afvroegen hoe ze in godsnaam in de stank zouden kunnen overleven.

Nog geen half uur later kwamen we diezelfde vrouwen tegen in 't publiek.
Na wa kwade blikken toch aan de praat geraakt en ik beland met een ervan op mijn kot.
Maar blijkbaar had ik mijn kont nie 100% goed afgeveegd en hing er nog nen druppel zuur aarsvocht aan.
Daardoor kreeg ze enkele flashbacks en dreigde mijn bed onder te kotsen...

(Dan maar verhuisd naar de douche...)
------
Rond 2005 was de vader van mijn toenmalige vriendin gestorven. Ik ga dus op bezoek om mijn steun te betuigen aan haar moeder en te zorgen dat mijn vriendin een schouder heeft om op te huilen.

Echter, mijn vriendin was écht seksverslaafd. Met haar heb ik op de raarste momenten en plaatsen seks gehad.
Op haar kamer aangekomen, springt ze plots op mij en wil ze seks.
Ik zeg dat dat misschien geen goed idee is op dat moment, maar ze trekt mijn broek al naar beneden...
Mijn vriendin zag eruit als een model, dus liet ik me uiteindelijk toch meeslepen in haar idee.
Nadien gooi ik achteloos de condoom in de prullenmand naast haar bed.
Blijkbaar leegt haar moeder die regelmatig, want nog voor ik terug thuis ben 's avonds heb ik al 7 gemiste telefoons...
Ik bel haar moeder terug, maar krijg direct een tirade naar mijn kop geslingerd over hoe respectloos ik ben en dat ik niet meer welkom ben.

Mijn vriendin en ik spraken toch nog af, maar zij zorgde er wel voor dat haar moeder nooit thuis was.
Op een bepaalde dag doet mijn vriendin de deur nog open vooraleer ik op de bel kan drukken en sleurt ze mij direct haar slaapkamer in.
Ze zegt dat ze nog even iets moet halen en sluit dan de deur. Omdat ze nogal impulsief is, stel ik me nog geen vragen.
Omdat ik in de badkamer naast haar slaapkamer wat gerommel hoor, denk ik dat zij dat is.
Ik stap al lachend de badkamer binnen en zie haar naakte moeder voor het toiletmeubel staan...

Ik ben toen maar terug naar huis gereden...
------
Omdat mijn moeder thuisverpleegkundige is, hoort ze wel eens over computerproblemen bij haar patiënten.
Aangezien ik ICT gestudeerd heb, vraagt ze mij soms of ik die mensen kan helpen.
Zo ging ik langs bij een koppel van 60-plussers, waar de desktop virussen vertoonde.
Het begon al goed: Een Pentium 3 met 256MB DDR1 RAM. Het ging dus lang duren...

De desktop wordt enkel gebruikt door de man des huizes en staat vol van die online spelletjes die ga via dodgy websites kunt downloaden.
Ze spelen diezelfde spelletjes tegen elkaar om elkaarse highscore te verbreken.
De virussen zijn gemakkelijk te traceren en op te lossen door een gratis virusscanner.

Ik wil nog even voor de zekerheid CCleaner downloaden en laten lopen, om ook de kleine harde schijf wat te sparen.
Als ik nog maar een "C" invul in de adresbalk van de browser, wordt er aangevuld tot "camgirls", "c*m guzzling sl*ts", etc.
Omdat de computer zo traag is, staat dat ook superlang op het scherm, dus kan moeilijk ontkennen dat ik het niet gezien heb.

Die man begint plots hevig te zweten en zielig naar mij te kijken...
Hij vraagt aan zijn vrouw of ze eens een glas water wil halen voor hem.
Terwijl ze in de keuken is, vraagt hij mij of ik kan zwijgen omdat ze al laaiende ruzie hebben van zodra hij nog maar een blote tet op den tv ziet.
Ik heb toen uit medelijden ook zijn RAM gratis geüpgradet naar 2GB.
Gij zijt, wat we in mijne kameradengroep zouden beschrijven als, ne ranzige beer :p.
Ik heb ook zo ene kameraad waar ik 100 verhalen over kan vertellen, waarvan een deel al exact uw verhalen.

Deze thread in een notendop:

Ik heb dat genant ding meegemaakt!! Ik ben ooit daar betrapt!! Ik heb lopen schijten en spauwen!!

Syter: Ik heb die kapot geneukt, ben door die gepijpt en toen heb ik mijn buurvrouw gepakt omdat er een homo avances maakte en ik even moest herbevestigen dat ik nog hetero was.

Ja we zullen nog eens wat echte schaamtelijke zever delen.

Als 16jarige met de fiets onderweg naar het werk. Druk "T punt" met lichte filevorming waar ik zonder enig respect een auto afsnijd tijdens het oversteken. Een dagelijks tafereel van mijn kant. Die mens tuut nekeer naar mij om zijn frustraties te uiten. Ik steek zonder om te kijken met veel flair mijn middenvinger naar boven. Tegengestelde richting, wat gaat die blikkendoos mij doen. Voor mijn hand terug op mijn stuur ligt hoor ik echter door mijn oortjes en bijhorende muziek scheurende banden. Ffffffffak!

Mens reed vrij snel recht naast mij, dreigend om mij aan te rijden. Had ik niet uitgeweken had ik waarschijnlijk licht aangereden geweest en tegen de grond gelegen. Ik heb gelukkig een "open" veld langszij. Dat dacht ik toch. Beslis snel om er met de fiets in te rijden maar moet de fiets nogal snel op geven door teveel wildgroei. Ook bleek het niet zo open of diep te zijn want naar het einde toe liep dat dus dood en zag ik dat het langszij ook omringd was met een fameuze beek. Fffffaaaak!!

Ondertussen zie ik in de verte de auto met zijn gat in volle achteruit bruut langszij dat veld rijden en parkeren. Uit de auto stapt er een nogal een toren van nen bouwvakker uit. Op zijn dode gemak begint die al vloekend en vingerwijzend naar mij toe te wandelen. Het besef dat ik hier niet onderuit gaan kunnen muizen is zich traag maar zeker aan het settelen. Wanneer hij amper een 10tal meter van mij is en ik echt een haar verwijdert ben van al "bambi esque" ineen te kruipen word de bouwvakker door iemand achter hem onderbroken. Die mens begint mij ook uit te schijten. De paniek is nu compleet, ik ga hier van 2 man slaag krijgen. Fakfakfakfakfak!!!!!

Gelukkig was dat iemand met erg goede bedoelingen die het hele tafereel van begins af had geobserveerd en zich er duidelijk had tussen gesmeten om mij te beschermen. Door mij nog feller uit te schelden en de bouwvakker zo wat verdedigende complimenten te geven heeft die volledig de wind uit de zeilen genomen van mijn belager en zo mij vermoedelijk van een serieus pak slaag gered.

Herinner mij nog heel goed hoe die mij als een echte leerkracht de huid vol aan het schelden was wanneer hij me bevool om mij te excuseren en op mijn fiets het af te trappen. Een goede 20 meter aan het rijden op de fiets en beginnen te blijten alsof ik terug 5 was. Zelden zo klein gevoeld. Op die ene keer na toen ik één van mijn eerste vriendinnetjes na een halfuur beffen om de wederdienst vroeg en mooi te horen kreeg dat ze dat niet deed. Daar stond ik dan met een scheefgelekte bek.

Mijn toenmalig lief stelde voor van samen te douchen, ik moest nog rap een piske doen dus ik zei dat ik afkwam. Terug boven hoor ik het water al lopen en zie dat zij ni meer op haar kamer was, ik stap dus die badkamer in, doe al mijn kleren uit en stap de douche in, bij mijn toekomstig schoonvader :unsure:

Er schiet er mij nog eentje binnen, wel maar klein bier vergeleken met de vorige:

Ook ergens begin 20 hadden we vaste afspraak met de vrienden op café. Het sneeuwde die avond, maar goed het is maar sneeuw. Om 23u ofzo legt iemand het idee op tafel om naar een fuif te gaan in een zaal ergens op 10 km. Het sneeuwde nog altijd, maar goed het is maar sneeuw. De rit daar was toch al interessant, enkele meters verder schuiven wanneer je voor een rood licht stopt en zo'n zaken. Fuifzaal goed bereikt, en viel eigenlijk maar tegen aangezien wij een van de enigen waren die het een goed idee vonden om door dat weer te rijden. Om 3u-4u komen we buiten, we waren met twee wagens: mijn oude Nissan Micra, dunne bandjes en voorwielaandrijving, en een vriend zijn stokoude Mercedes E klasse, achterwielaandrijving. Hij geraakte natuurlijk niet weg, dus wij helpen duwen tot hij gelukkig was vertrokken, en hij ging ook enkele mensen afzetten. Ik bleef alleen over, maar dat auto'tje reed wel deftig in de sneeuw.

Een km verder zie ik iemand op zijn oprit/straat voor zijn huis ook met een Mercedes waarvan het achterste gaat slippen. Overmoedig als je kan zijn als jonge twintiger, na een fuif, gestopt en gevraagd of ik kon helpen. De verbaasde mens antwoordde natuurlijk van niet (hij wou gewoon zijn auto verzetten op de oprit, en ik was zo dom dat ik dat niet doorhad). Ik zeg ok en wil vertrekken...en mijn wielen draaien maar ik ga niet vooruit. Gelukkig was die mens nog niet binnengegaan, en voelde die zich nu verplicht om mijn wagen te duwen tot ik grip kreeg.
Ook een sneeuwverhaal als 19 jarige die met zijn eerste auto stoerweg door de sneeuw ging rijden naar het jeugdcentrum.
Ik rij die parking op en daar staat al wa volk buiten maar nog meer dan parking genoeg. Gas planchee die parking op en handfrein trekken. Die toyota van me ging 2x rond vooralleer ik schots en scheef over 3 parkeerplekken eindigde.

Stoerweg stap ik uit en de rijkswacht staat mij daar aan te gapen vanuit hun combi. "Amai das hier glad" was het enige wat ik nog kon uitbrengen :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan