Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mag er zeker zijn, ja. En als ik heel eerlijk moet bekennen: De Bleeker idem. Ik vind dat echt een knappe dame.Is er trouwens niemand die Els van Doesberg een ongelooflijke knappe dame vind?![]()
Damn die is daar mee getrouwd of wat?De Roover?
Net ff opgezocht en ze zijn zowaar verloofd. Ook even opgezocht: De Roover is van 1962 en zij is van mijn geboortejaar 1989. Toch ferm verschillekeDamn die is daar mee getrouwd of wat?

Begin al maar te plannen. Over enkele jaren is ze door natuurlijke oorzaak opnieuw vrijgezel.Is er trouwens niemand die Els van Doesberg een ongelooflijke knappe dame vind?![]()

Gelieve 5 minuten stilte te houden.Hoe komt deze persoon zelfs op als lijsttrekker. Jesus christ.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240920_92426290
![]()
Standaard discours van een slechte verliezer lijkt me.D'Haese die bij zijn partijspeech zegt dat hun partij nadeel heeft ondervonden van de nieuwe regels rond kiesplicht.
Hij benadrukt op het einde dat elke groep uit onze samenleving het recht moet hebben om zich uit te spreken tijdens de verkiezingen.
Wat een enorme idioot. Iedereen had nu kiesrecht, geen kiesplicht.
Zijn Nederlands is alvast ook om te Weenen. Had mss beter wat meer onderwijs gevolgd...Begin al maar te plannen. Over enkele jaren is ze door natuurlijke oorzaak opnieuw vrijgezel.
Gelieve 5 minuten stilte te houden.
Deze meneer is verkozen met 225 stemmen.
Is om van te weenen.Begin al maar te plannen. Over enkele jaren is ze door natuurlijke oorzaak opnieuw vrijgezel.
Is dit zoveel beter?Belangrijkste dat we vandaag moeten onthouden.
Deze dame is verkozen, geen verrassing met zo een marketing campagne!
Moet wel zeggen, die Emmi op zich nog ok hoor.Is dit zoveel beter?
Overleden kandidate Lydia Cautereels (CD&V) toch verkozen in Zandhoven
Ze overleed een paar weken voor de verkiezingen, maar toch werd Lydia Cautereels vandaag postuum gekozen tot gemeenteraadslid in Zandhoven

Het enige wat je Van der Straeten kan verwijten is een gebrekkige communicatie. Dat is wel bij meer mensen bij Groen het geval. Maar qua dossierkennis zijn er weinig mensen in België die het beter gaan doen.
.Ik zei dan ook ‘ietwat’, hij is en blijft deel van een partij die gedeeltelijk onrealistisch en populistisch beleid willen voeren.Totaal niet. Heel het bedrijfswagen debacle vergeten? Hij kreeg 100x de vraag 'wat doe je met de koopkracht van degenen die bedrijfswagen gaan verliezen' gekregen, geen enkele keer heeft hij er op kunnen antwoorden. Na 2x die vraag te krijgen, zou je denken dat hij wel eens kan nadenken over een deftig antwoord. Maar nee... nooit kunnen beantwoorden.
Blijkbaar heeft Descheemaecker van NVA de campagne daar nogal op de man gespeeld, vandaar de afkeer van De Decker.Ik heb iets precies wat gemist maar Dedecker en NVA kwamen toch redelijk overeen paar jaar geleden ? Maar kan mij ook vergissen. Alvast wel benieuwd wat het wordt in Middelkerke, een gemeente waar ik toch heel vaak ben geweest in mn jeugd. Zou wat zijn als VB ook daar mag mee besturen.
Inderdaad een knappe deerne.Is er trouwens niemand die Els van Doesberg een ongelooflijke knappe dame vind?![]()
Voelt zich gebruikt door de N-VA door kandidaat te zijn met de Federale verkiezingen en dan zo'n campagne door Descheemaecker.Blijkbaar heeft Descheemaecker van NVA de campagne daar nogal op de man gespeeld, vandaar de afkeer van De Decker.