Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg bijna medelijden met Groen bij momenten. En Eva De Bleeker gaat Open VLD ook niet redden volgens mij, komt maar zeer zwak over.
Zij redeneren "2 halve is ook 1 hele"Naji.... Daar sterven mijn hersencellen echt instant van af... Man man. Als dat het voorbeeld van een kopstuk moet zijn voor een partij, dan kan je er beter mee stoppen. Het ergste is dat ze niet 1 maar 2 van die kwezels hebben, Jeremy ook gewoon een schrijnend voorbeeld.
Idd, ik schaamde me elke keer in haar plaats toen De Bleeker aan het woord kwam. Ze komt nooit uit haar woorden, hoe kan zo iemand aan politiek doen?Ik krijg bijna medelijden met Groen bij momenten. En Eva De Bleeker gaat Open VLD ook niet redden volgens mij, komt maar zeer zwak over.
Helaas zijn er veel die dat niet snappenSnap totaal het nut van dit debat niet. Hoe ga je nu debatteren met enkele kopstukken over lokale politiek? Elke gemeente heeft andere hangijzers. Al de rest is Vlaamse of federale materie en daar wordt niet op gestemd morgen.
Ik was even snel buiten als de vorige keer omdat ik bij de eersten was die aankwam. Maar de opkomst was nu toch echt wel gigantisch veel lager dan anders.5 minuten binnen buiten. Snelste stemming ooit.
Oppassen é. Nu je sos bent reageer je heel anders op alcohol.Voor het eerst in mijn leven op de sossen gestemd. I need a drink.
Voor het eerst in mijn leven op de sossen gestemd. I need a drink.