-gebroken scherm- Macbook Pro met touchbar (2019)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
20/05/21 om 12u

Squidward

Well-known member
iTrader: 100% (8/8)
Algemene informatie/specificaties
Macbook Pro 2019 met Touchbar - 13i
Minimum €200 Meeneem €250
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Kortrijk
Misschien dat iemand hier iets mee kan? Hij is niet meer in garantie en de kost voor een nieuw scherm kunnen we nu niet betalen.
Macbook Pro met Touchbar uit 2019. Scherm heeft een soort haarlijn erdoor (zie foto) maar verder werkt laptop nog volledig. Mits een kabel konden we op een ander scherm zonder problemen de laptop leegmaken en resetten.
Hij is qua OS ook up to date. Klein deukje aan 1 zijkant (zie foto). Was mijn lesgeef-laptop, moet mijn tas op een verkeerde hoek neergezet hebben.
Foto

Een nieuw scherm is toch €5/600 en dat zal voor ons lang niet kunnen. Maar voor de rest is hij nog volledig up to date , kan daarna nog lang meegaan en misschien is iemand hier amateur van reparaties.

Even gecheckt via volgende website en dan zit je toch al gauw aan 699 zonder servicekosten:

Awel ja kijk dus is idd niet goedkoop. Ik had het plan van hem deze zomer met vakantiegeld te laten maken maar na de stroomstoot (zie ergernissen) zit ik zonder koelkast, zonder stoof, zonder verwarming etc dus ik ben aan een scramble bezig om wat zaken te voorzien. Verzekeringsdossier begint vrijdag maar dat kan zo nog efkes duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan