Gears of War: Reloaded

Wel toch wat bugs, " eindbaas die vast zit achter een paal " door de map vallen, als je langs een muur loopt kan je soms door de muur kijken.
Tot nu toe nog niets voorgehad
Wel jammer
MP vind ik minder leuk omdat ik nu ook geen vaste groep heb
Horde speel ik veel liever maar gears5 is de horde niet meer wat het was en gears4 is dan dood, zo jammer

Tot nu toe nog niets voorgehad
Wel jammer
MP vind ik minder leuk omdat ik nu ook geen vaste groep heb
Horde speel ik veel liever maar gears5 is de horde niet meer wat het was en gears4 is dan dood, zo jammer
Mp heb ik nog ni gespeeld, ik stoor mij daar niet echt aan die bugs. Juist moeten herstarten bij zo een eindbaas was beu.

Ja dat herinner ik mij ook nog, uw complimentjes. Ik hoop dat ge ondertussen al een hoorapparaat hebt want ze noemen mij ook wel de mompelaar van Marrakesh :p

Jullie waren wel een leuke bende. Toffe games.
Maar jij bent micvlad ?
Jij was een hele stille en rustige gamer
Het waren echt hele mooie tijden
Dankjewel voor de mooie herinneringen 😉

En doe de groeten aan de rest als je nog contact hebt

Nee ik was en ben nog steeds Mike Swiznofski op xboxlive. Heb jullie denk allemaal nog steeds in mijn friendlist hoor.

Maar speel voornamelijk pc en Switch tegenwoordig. Veel Monster Hunter. Leuke co op games. Aanrader :)

Nee ik was en ben nog steeds Mike Swiznofski op xboxlive. Heb jullie denk allemaal nog steeds in mijn friendlist hoor.

Maar speel voornamelijk pc en Switch tegenwoordig. Veel Monster Hunter. Leuke co op games. Aanrader :)
Ik heb ook switch 😊
Hopelijk komt gears daar ook op uit.
Dan kunnen we die losers nog wat de duvel aandoen. ( en trash talk op hun loslaten)

Vrijdag toch wel een ambetante buf gehad, in een bepaald stuk van een level zat ik ergens op de map waar ik niet moest zijn mij kapot gezocht... is maar na youtube kijken en level te herladen dat ik verder kon

Hier nu een paar dagen blijven volharden in de MP en gisteren mijn eerste ragequit (in lange tijd) gehad.
De meta blijkt idd volop de shotgun gebruiken wat wel voor coole kills zorgt (als je 1 van dichtbij past, en ze exploderen door uw shotgun blast, man man 🤗), maar de ervaren spelers die giga beweeglijk zijn maken je als newbie echt genadeloos af.

Als solo-speler weet je ook direct hoe laat het is wanneer je in de lobby terechtkomt tegen een squad, is onmogelijk om van te winnen. Gisteren tegen een squad van Japaners gespeeld die constant met 4 samen bleven, kan je echt niet veel tegen inbrengen.

Ik blijf nog eventjes proberen, maar k ga mij er misschien bij moeten neerleggen dat het niet volledig mijn ding is.

De singleplayer in splitscreen co-op is echt wel zwaar de max, 1 van mijn beste game-ervaringen van de laatste tijd.

btw, voor de trophy hunters die een pittige uitdaging zoeken: deze heeft 1tje voor het halen van 10.000 kills online 🤭

Hier nu een paar dagen blijven volharden in de MP en gisteren mijn eerste ragequit (in lange tijd) gehad.
De meta blijkt idd volop de shotgun gebruiken wat wel voor coole kills zorgt (als je 1 van dichtbij past, en ze exploderen door uw shotgun blast, man man 🤗), maar de ervaren spelers die giga beweeglijk zijn maken je als newbie echt genadeloos af.

Als solo-speler weet je ook direct hoe laat het is wanneer je in de lobby terechtkomt tegen een squad, is onmogelijk om van te winnen. Gisteren tegen een squad van Japaners gespeeld die constant met 4 samen bleven, kan je echt niet veel tegen inbrengen.

Ik blijf nog eventjes proberen, maar k ga mij er misschien bij moeten neerleggen dat het niet volledig mijn ding is.

De singleplayer in splitscreen co-op is echt wel zwaar de max, 1 van mijn beste game-ervaringen van de laatste tijd.

btw, voor de trophy hunters die een pittige uitdaging zoeken: deze heeft 1tje voor het halen van 10.000 kills online 🤭
Het is inderdaad zo dat het enkel leuk is als als je met een squad van 4 samenspeelt. Dat deden wij ook toen gears 1 uitkwam en dat was fun. Maar tijden veranderen en de groep MAK bestaat ook niet meer. Ik zou zeker opnieuw deel willen uitmaken van een vaste groep, maar dat lijkt geen realiteit meer te zijn,.... helaas
Ik, die deze game maanden elke dag met de groep heb gespeeld, moet nu ook zeggen dat de MP, alleen echt niet leuk is en ook niet (meer) mijn ding

Indien je graag coop wil spelen op eender welke moeilijkheidsgraag, mag je me altijd vragen
Dat is helemaal mijn ding

Zelf speel ik op series x

Het is inderdaad zo dat het enkel leuk is als als je met een squad van 4 samenspeelt. Dat deden wij ook toen gears 1 uitkwam en dat was fun. Maar tijden veranderen en de groep MAK bestaat ook niet meer. Ik zou zeker opnieuw deel willen uitmaken van een vaste groep, maar dat lijkt geen realiteit meer te zijn,.... helaas
Ik, die deze game maanden elke dag met de groep heb gespeeld, moet nu ook zeggen dat de MP, alleen echt niet leuk is en ook niet (meer) mijn ding

Indien je graag coop wil spelen op eender welke moeilijkheidsgraag, mag je me altijd vragen
Dat is helemaal mijn ding

Zelf speel ik op series x
Je mag mij altijd toevoegen, ik speel op PS5, username: Damasta007.

(Ik moet wel zeggen dat we op het punt staan om te verhuizen, dus veel tijd om te gamen gaat er wss niet zijn..)

In de dagen van de x360 bestonden er nog geen privéchatrooms zoals nu. Iedereen had ook een headset op tijdens het gamen dus je kan echt iedereen horen van uw team.
Veel makkelijker om vrienden te maken (zoals wij in de tijd 😊).

Je mag mij altijd toevoegen, ik speel op PS5, username: Damasta007.

(Ik moet wel zeggen dat we op het punt staan om te verhuizen, dus veel tijd om te gamen gaat er wss niet zijn..)
Eerlijk hoe dat in zijn werk gaat, is me nog de vraag ?
Kijk eens of het u lukt DanielSoul70 series x

Zelf heb ik een fultime job, 3 doggies poedels op leeftijd, dus ook niet veel tijd, maar je kijkt maar

In de dagen van de x360 bestonden er nog geen privéchatrooms zoals nu. Iedereen had ook een headset op tijdens het gamen dus je kan echt iedereen horen van uw team.
Veel makkelijker om vrienden te maken (zoals wij in de tijd 😊).
tja, dan zal het aan mij liggen
Er wordt echt niet veel gepraat tijdens het gamen
Gears 5 coop horde of mp, veel vrienden maak je niet echt

tja, dan zal het aan mij liggen
Er wordt echt niet veel gepraat tijdens het gamen
Gears 5 coop horde of mp, veel vrienden maak je niet echt
Wat ik dus zeg. Niemand heeft nog een headset ofwel zitten ze met vrienden in een privé chatroom. Dus vandaag de dag kan je gewoon geen nieuwe mensen leren kennen

Terug
Bovenaan