DanielSoul70
Active member
Met de dark, Twliki en TigaOnline mappen toch ook wel;
Gridlock
Mansion
Mausoleum
Canals
Wat een tijd was dat
Elke avond versus
The good old days
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met de dark, Twliki en TigaOnline mappen toch ook wel;
Gridlock
Mansion
Mausoleum
Canals
Hopelijk komt die er ookJa een collectie had tof geweest.
Gears 1 voor de campaign.
2 voor de versus mode
3 voor superieure horde mode.
4 en 5 niet meer aangeraakt.
Als je er maar één gaat spelen is deel één met gemak wel het meest memorabel. Iconische co op campaign.
Shotgun gebruikenGrafisch idd dik in orde en speelt ook heel vlot. Paar uur in splitscreen CO-OP gespeeld en echt goed tot nu toe.
Maar wth, hoe zot moeilijk is die MP niet. Heb 3 matchen nodig gehad om aan 1 kill te geraken
Klopt, maar het is inderdaad toch wel moeilijker. En eigenlijk is teamwork toch wel de manier om een match te winnen.Shotgun gebruiken
Inderdaad. Nu ik met shotgun speel gaat het een heel pak beter.Shotgun gebruiken
Inderdaad. Nu ik met shotgun speel gaat het een heel pak beter.
De standaard AR is precies heel zwak?
.Inderdaad. Niet als een kip zonder kop ergens alleen naar rushen.Klopt, maar het is inderdaad toch wel moeilijker. En eigenlijk is teamwork toch wel de manier om een match te winnen.
Was zo leuk. Van tijd iedereen in de chat maar die ene overlevende aanmoedigen.Inderdaad. Niet als een kip zonder kop ergens alleen naar rushen.
Teamwork is hier de boodschap.
Heel in het begin van gears waren er zelfs geen respawns tijdens een match.
Hoe noemde dat jonge mannetje alweer dat altijd meespeelde en iedereen versloeg? Ik denk dat dat gears 1 wasWas zo leuk. Van tijd iedereen in de chat maar die ene overlevende aanmoedigen.
Heb echt nog herinneringen van bepaalde plays van mezelf en andere spelers. Heerlijk kat en muis spel.
Ken dat wa bij ons bij codmw2 ook zo altijd op de lag steken lolOns groepje:
oddinfinity (ik)
Den platte
Dark parra
Dangui
Twilkie
Poofybartman
Dafran (ook actief hier)
Tiga
……
Wat een tijden
En maar (uit)lachen als we op overtuigende wijze wonnen.
Verloren we, dan lag het aan de lag.![]()
RobbeHoe noemde dat jonge mannetje alweer dat altijd meespeelde en iedereen versloeg? Ik denk dat dat gears 1 was
Meen je dat ?Oude man ondertussen actief hier op de redactie @MicVlaD
Ja dat herinner ik mij ook nog, uw complimentjes. Ik hoop dat ge ondertussen al een hoorapparaat hebt want ze noemen mij ook wel de mompelaar van MarrakeshMeen je dat ?
Je was een kei in gears
Wist dat helemaal niet dat jij dit was
Mike swinofski met zijn hele mooie stem