Gears of War: Reloaded

Door omstandigheden Windows en dus de Xbox app opnieuw moeten installeren. Was al heel lang geleden dat ik die app nog eens opengedaan had, zie ik dat ik 2 weken geleden van MS een bericht gekregen had met een code om deze game gratis te krijgen omdat ik ooit de Ultimate Edition digitaal (ik denk echt wel dat ik die fysiek had, maar bon) heb gehad. Nu nog een PC of Xbox die die kan draaien 😂.

Day one voor mij
Ik kijk ernaar uit om deze game opnieuw te spelen in coop en online met friends. Ik hoop stiekem van nog een paar fossielen tegen te komen :)
De good old days met gears online, wat een tijd

Laatst bewerkt:
Mijn kopie is hier vandaag toegekomen.
Ik vind het idd redelijk gek dat er nu een GoW in een PS5-doosje in m'n collectie staat.

Ga deze met de echtgenote in splitscreen eens uitproberen, ben benieuwd :cool:

Hoe vind je nu een coop online in campaign
Cross play staat aan maar ik krijg enkel host coop game en niet find an coop game
Iemand die dit kan uitleggen
Speel op series x

Laatst bewerkt:
Hoe zijn de gfx ?
Gisteren de digital foundry video bekeken en grafisch ziet het er de moeite uit.

Stabiele 60 fps op consoles is ook eens mooi om te zien.
Bij de 120 fps functie fluctueert het wel maar de fps blijft hoog genoeg.

Moet tijd vinden om deze ook te spelen.
Wat een periode met games om te spelen :D

Gisteren al tot halverwege act 2 op insane solo gespeeld. Ik ken dat spel bijna 20 jaar later nog altijd helemaal vanbuiten, tot de dialogen en collectibles toe. Trip down memory lane.

Goede remaster, fijn om nog eens te spelen. Ze mogen dit ook wel eens doen met gears 2 en vooral 3, die had echt een topcampaign.

Ja een collectie had tof geweest.

Gears 1 voor de campaign.
2 voor de versus mode
3 voor superieure horde mode.

4 en 5 niet meer aangeraakt.

Als je er maar één gaat spelen is deel één met gemak wel het meest memorabel. Iconische co op campaign.

Gisteren al tot halverwege act 2 op insane solo gespeeld. Ik ken dat spel bijna 20 jaar later nog altijd helemaal vanbuiten, tot de dialogen en collectibles toe. Trip down memory lane.

Goede remaster, fijn om nog eens te spelen. Ze mogen dit ook wel eens doen met gears 2 en vooral 3, die had echt een topcampaign.
Hier ook de campaign begonnen
Ik herinner me wel dat je vroeger gewoon een campaign kon joinen
Nu staat er enkel host coop
Ik speel op series x en cross play staat aan
Vind het niet direct

Terug
Bovenaan