Gas- of mazoutketel

Als je gebruikt maakt van de renovatiepremie kan je die facuur trouwens mee indienen. (Als uw inkomen niet te hoog is, maar ik vermoed van wel want ik zat al nipt en was toen nog maar een paar jaar aan het werk)
Welja, premie aangevraagd voor het dak, maar 2 fulltime werknemers zonder kinderen zitten precies snel aan het plafond. :p
Met corona wel een heel stuk minder inkomen gehad vorig jaar, dus dit jaar nog eens aangevraagd, je weet nooit. :unsure:
 
Ik stond voor dezelfde keuze en heb toch voor gas gekozen. Vandaag toevallig de sleuf voor de wachtbuizen gegraven, binnen 2 weken komt Fluvius voor de aansluiting.
Mazoutketel wordt dan ergens in okt/nov eens vervangen.
Wat ik met de mazouttank ga doen (opvullen of verwijderen) weet ik nog niet, dat zijn zorgen voor later.
 
Hoeveel kWh en welk model? En dan heb je dit zelf geplaatst neem ik aan? Als ik enkel en alleen de aankoop van de ketel neem zonder ook maar een enkel onderdeeltje zit ik nog op €1900...
4 jaar geleden geplaatst door Pools bedrijfje. Een Vlaams bedrijf rekende 54€ per uur arbeidskosten. Ik ben natuurlijk geen idioot of zo.
Intergas hre
 
4 offerte's gedaan voor oude mazouttank te neutraliseren en was telkens rond de 900€
Ondergronds of bovengronds? Ik heb een paar jaar geleden 525 btw inc betaald om een bovengrondse tank van 3500 liter te verwijderen. All-in tankservice en heel tevreden van. Was wel via een groepsaankoop.
 
Ondergronds of bovengronds? Ik heb een paar jaar geleden 525 btw inc betaald om een bovengrondse tank van 3500 liter te verwijderen. All-in tankservice en heel tevreden van. Was wel via een groepsaankoop.
Ondergronds, 3200liter
 
Terug
Bovenaan