Games voor aan het zwembad?

BuYcKi

Active member
Platinum Trophy
Ik ga binnenkort terug een weekje op verlof, en ben op zoek naar wat tips voor games die te spelen zijn op de strandstoel aan het zwembad, de zee, …

Ofwel koop ik mij terug ff een handled, ofwel iets voor op de iPhone/iPad. Bij voorkeur volledig offline.

Iemand tips?

Dacht zelf aan Pokémon, of zo’n city builder (maar die zijn meestal time based). Iets dat ik gans het verlof kan doorspelen, niet iedere dag iets nieuw maw.

Inderdaad stardew valley, of animal crossing, op den duur is dat wel dagelijkse tasks die je moet doen, maar de eerste dagen en weken kan je je dagen er wel mee vullen nog.

Ik heb op reis veel Prison Architect op de Switch gespeeld. Bestaat volgens mij ook voor de iPad.

Iemand nog ideetjes? Bovenstaand zegt me precies iets minder als ik het bekijk.

Desnoods ff voor Apple Arcade gaan tijdelijk, en hopen dat er ‘iets’ tussenzit..

EDIT; Blijkbaar was er al een topic, mag gerust in ‘De beste games | Waar ben ben je naar op zoek?’

Op Switch zou ik de verschillende Picross-games aanraden. Eenvoudige puzzlegame maar o zo verslavend. Idem voor bvb. Mario Kart of Smash Bros Ultimate. Kan je ook in korte beurten spelen en hoef je niet te veel bij nadenken.

Moest hst nu niet offline zijn, zou ge nog stadia kunnen proberen 😅 afhankelijk van u mobiel limiet

Apple Arcade is inderdaad een goed idee, daar staat bv ook mini motorways op, of een Grindstone

Terug
Bovenaan