PS4 BE Games Games tk/tr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
15 feb. 20u

SpooN_05

Active member
Crowdfunder FE
Hoevenen
iTrader: 100% (142/142)
Algemene informatie/specificaties
Blair witch: min 13€
Control: min 18€
The order 1886: min 11€
Jurassic world ev: min 20€
Mortal kombat x: min 9€ VERKOCHT
Greedfall: min 9€

Exl verzending
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Ekeren
Beste,

Heb deze games tk of tr/ otk
 
Hey randal,
Bedankt voor het voorstel maar het spel zegt mij niets
binnenkort heb ik wel nog Sinking City om weg te doen... maar kben er nog aan bezig. Zou dat game je iets zeggen?
Mn Zombie Army 4 is ook bijna uitgespeeld, dus die kan ik ook al vermelden :)
 
Laatst bewerkt:
zombie army 4 of sinking city?
als je sinking city bedoelde, het is een beetje duister.. zou moeten beetje horror inzitten, maar echt horror kan je het niet noemen. Je gaat in een gekke stad opzoek naar de oorzaak van je visioenen.. komt wat combat aan te pas, maar die is basic. Vooral beetje de detective uithangen, af en toe beetje flippen (je kan effectief monsters beginnen zien of rare beelden).. het is een game op het gemak, maar ik vind het net es goed. Je moet soms opzoekwerk gaan doen in de archieven om iemands locatie te achterhalen, kortom echt speuren ;) . Als je interesse hebt, best es kijken naar youtube of een review opzoeken. Zombie army 4 is sniper elite maar met zombies (soms echt veeeeeeeeel) met ook bulletcam (dat je de kogel kan volgen en ziet welk lichaamsdeel je kapotschiet..
 
hey, aangezien mn cod cold war geruild wordt via hitman 3... zal ik je een ander voorstel doen.
ik bied 13 euro inclusief verzending voor blairwitch of ruilen tegen een GM waardebon van 19,60 euro (jaar geldig) .. als ik je daarmee een plezier kan doen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan