GameMania: hoeveel krijg je voor je games?

De inruildeals bij Gamemania zijn naar mijn mening wel vrij goed als je het deftig aanpakt. Doorgaans moet je 2 spellen inruilen om dan een nieuw spel te kopen voor 25 euro. De spellen die je inruilt moeten een minimum USED verkoopwaarde van 19,99 euro hebben in hun winkel.

Zo krijg je met andere woorden 40 euro voor 2 spellen die al vrij oud kunnen zijn. Tegen de tijd dat ik er 2 heb om in te ruilen, zijn deze al wat ouder waardoor ik niet meer dan 20 euro per spel zou krijgen via 2dehands of dit forum.
ik probeer op 2dehands altijd 2 games te kopen die op hun inruillijst staan, maar wel voor minder dan 10 euro
heb je er tenminste nog wat winst aan

De inruildeals bij Gamemania zijn naar mijn mening wel vrij goed als je het deftig aanpakt. Doorgaans moet je 2 spellen inruilen om dan een nieuw spel te kopen voor 25 euro. De spellen die je inruilt moeten een minimum USED verkoopwaarde van 19,99 euro hebben in hun winkel.

Zo krijg je met andere woorden 40 euro voor 2 spellen die al vrij oud kunnen zijn. Tegen de tijd dat ik er 2 heb om in te ruilen, zijn deze al wat ouder waardoor ik niet meer dan 20 euro per spel zou krijgen via 2dehands of dit forum.
Dat is ook de enige goede deal die ze doen, samen met van die momenten gelijk '' ruil je PS4 Pro in voor een nieuwe PS4 Pro + 30 Euro ''
Maar wat ze bieden voor je used games of hardware als je het zou willen verkopen zou ik zelfs nog niet aan komen met 50 meter lange stok.

Ik heb dat ooit 1x gevraagd, was een Switch game dat net 2 maanden uit was en nog steeds overal 60 Euro, ze boden 20 Euro cash en het stond USED in hun rek voor 54.95 😂
Snap uiteraard wel dat ze ook iets moeten verdienen op wat ze van u kopen maar mij 20 bieden en zelf zonder schroom weer voor 55 verkopen dan konden ze even goed in mijn gezicht spuwen.

ik probeer op 2dehands altijd 2 games te kopen die op hun inruillijst staan, maar wel voor minder dan 10 euro
heb je er tenminste nog wat winst aan
Heb ik ook nog gedaan, maar laatst zag ik dat ze al een opleg van 34.99€ vragen ( was wel ps5 game )

Terug
Bovenaan