Gameboy Pokemon Red - alle 150 Pokemons

Status
Niet open voor verdere reacties.

pijlman

Member
iTrader: 89% (33/37)
Tijdens mijn zolderopruiming mijn collectie gameboy spelletjes tegengekomen.

Ik heb nog het spel Pokemon Red in originele doos. Extra is dat ik indertijd alle 150 Pokemons had en deze staan nog op de cartridge.

Vraag 1: hou ik dat als investering voor mijn kinderen of staat de prijs nu het hoogst? En hoeveel zou ik er nu voor kunnen krijgen?

Bedankt!
 
Tijdens mijn zolderopruiming mijn collectie gameboy spelletjes tegengekomen.

Ik heb nog het spel Pokemon Red in originele doos. Extra is dat ik indertijd alle 150 Pokemons had en deze staan nog op de cartridge.

Vraag 1: hou ik dat als investering voor mijn kinderen of staat de prijs nu het hoogst? En hoeveel zou ik er nu voor kunnen krijgen?

Bedankt!
Afhankelijk van de staat een 75-100 euro denk ik.
 
Dat je 150 Pokémon hebt voegt geen extra waarde toe. Enkel eventueel een niet gehackte Mew, en zelfs dan nog. Ook niet vergeten om nog eens te checken of ze er nog opstaan want veel van die OG batterijen zijn ondertussen ook al plat.

Afhankelijk van de staat van de doos, cartridge en handleiding toch rond de 150 minstens. Maar om nu te denken dat dit echt een gigantische investering voor de kinderen gaat zijn is een vrij hoopvolle gedachte. Niet vergeten dat er wereldwijd meer dan 31 miljoen stuks van Red en Blue verkocht zijn. Dus het is ook niet dat ze zo zeldzaam zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan