Game Mania keert terug als webshop

Das de voorraad van de winkel in dendermonde imo, die samen met Sint niklaas en Brugge eerst niet onder het faillissement zaten.
Dus ziet ernaar uit dat Dendermonde nu pas zijn inboedel verkoopt.

Het magazijn van GM was in Oelegem.
Toch veel stock? Jezus.

Toch veel stock? Jezus.
Ja dat wel.

Maar toen ik er nog werkte hadden we toch ook altijd heel veel stock.
Maar zal inderdaad van winkel tot winkel afhangen.
Ik werkte in 2 grotere filialen in Gent.

Zou ook kunnen dat ze hier toch nog een lot gemaakt hebben met zaken die niet verkocht zijn buiten die winkel om, of ze hadden daar meer stock overgenomen toen er in eerste instantie nog geen sprake was van permanente sluiting in Dendermonde.
Maar nu zie ik ook daar permantly closed. En ook bij Brugge en Sint Niklaas.

Laatst bewerkt:
Ja dat wel.

Maar toen ik er nog werkte hadden we toch ook altijd heel veel stock.
Maar zal inderdaad van winkel tot winkel afhangen.
Ik werkte in 2 grotere filialen in Gent.

Zou ook kunnen dat ze hier toch nog een lot gemaakt hebben met zaken die niet verkocht zijn buiten die winkel om, of ze hadden daar meer stock overgenomen toen er in eerste instantie nog geen sprake was van permanente sluiting in Dendermonde.
Maar nu zie ik ook daar permantly closed. En ook bij Brugge en Sint Niklaas.
Ik weet dat Brugge zelf een uitverkoop organiseerde met kortingen. Nooit geweest wel, werd ook niet echt reclame voor gemaakt en waren amper open.

Benieuwd welke sjarels een meervoud gaan betalen voor ne PS5 of Switch.
Weeral veel. En vooral opkopers he. Die gaan graag al die boosters, games, consoles kopen. Moeten geen BTW betalen en deel als onkosten denk ik zelfs. Als consument valt er geen koopje te doen.

ik ga het wel eens in de gaten houden :) staan wel wat interessante dingen tussen. Maar vermoedelijk ga je hier als persoon niet echt iets uit kunnen halen.

Soms snap je het inderdaad niet :)
Zoals de kerel die deze gekocht heeft... bod van 460.

Die poster kan je nog altijd kopen op bol voor 16.5 euro, zonder kader welliswaar, maar het ziet er geen gouden kader uit.

Ik kan me toch niet inbeelden dat dit de stock van één winkel is.

We hebben het hier o.a. over 264 Nintendo Switch consoles (44 loten met elk 6 stuks).

Soms snap je het inderdaad niet :)
Zoals de kerel die deze gekocht heeft... bod van 460.

Die poster kan je nog altijd kopen op bol voor 16.5 euro, zonder kader welliswaar, maar het ziet er geen gouden kader uit.

Is dat niet gewoon om geld wit te wassen ofzo :unsure:

Ik kan me toch niet inbeelden dat dit de stock van één winkel is.

We hebben het hier o.a. over 264 Nintendo Switch consoles (44 loten met elk 6 stuks).
Neen inderdaad, zal wel nog andere stock bij zitten.
Tenzij ze dat toch al hadden overgenomen na de sluiting van de winkels ervoor en voordat die eerste veilingen waren uitgevoerd.
Sommige winkels hadden ook dezelfde uitbater, dus kan ook stock zijn van meerdere winkels onder dezelfde eigenaar.

In gent hadden wij ook al vaak een 100+ consoles op stock.

Laatst bewerkt:
Daar zaten ook Nintendo Switch-consoles bij met defect en maar 1 Joycon die voor 220 euro ging + BTW + veilingskosten.
Er zaten veel rare boden bij...

Is dat niet gewoon om geld wit te wassen ofzo :unsure:
Hoe zie jij dat dan? 460€ (+kosten) betalen voor iets wat je achteraf met moeite voor 10€ kan doorverkopen (kost nieuw 16€ op bol zoals eerder gemeld).
U zwart geld witwassen met een ratio 1 op 46 is zowat de meest belabberde constructie die je kan opzetten.
Dan kan je beter (ik zeg maar wat) waardebonnen voor de nationale loterij kopen in je lokale verkooppunt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan