MisterV
Well-known member
Nee, dat is MisterVA.kom, niet flauw doen. Het is het enige waar ge achter vraagt met al uw dm's
(VanAchteren dus, mijn V staat voor Vanvoor)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat is MisterVA.kom, niet flauw doen. Het is het enige waar ge achter vraagt met al uw dm's
Ach, dat was jij die continue zat te vragen om te mogen pijpen.Nee, dat is MisterVA.
(VanAchteren dus, mijn V staat voor Vanvoor)
Aan uw vrouw? Geen idee, is dat die snelle rosse op onlyfans?Ach, dat was jij die continue zat te vragen om te mogen pijpen.
Dat is mijn ex. Vroeger ongelofelijk goed in bed maar de laatste jaren wat roestig.Aan uw vrouw? Geen idee, is dat die snelle rosse op onlyfans?
Geen klachten van, je moet ze natuurlijk ook kunnen (aan)pakken.Dat is mijn ex. Vroeger ongelofelijk goed in bed maar de laatste jaren wat roestig.
klopt, jammer genoeg was mijn tetanus inenting verlopen.Geen klachten van, je moet ze natuurlijk ook kunnen (aan)pakken.
FTFYklopt, jammer genoeg was mijn anus aan het lopen.
zo te zien ben je weer aan het dromen.
Dat is tegenwoordig een tri-vaccin. Voor vanvoor, vanachter en oraal. Geen beschermingsmiddelen meer nodig.klopt, jammer genoeg was mijn tetanus inenting verlopen.
Ik heb helemaal geen zo'n vaccin nodig. Ik vraag gewoon hoeveel 2+3 is. Kwestie van te weten of ze verstandig is. En als ze ruikt naar drank, sigaretten, drugs of paarden weet ge ook dat ze al wat uit de hogere klasse komt en dan weet je wel of het veilig is of niet. Dat is gewoon standaard risicoanalyse.Dat is tegenwoordig een tri-vaccin. Voor vanvoor, vanachter en oraal. Geen beschermingsmiddelen meer nodig.
Wel rekening houden met een wachttijd vooraleer van jetje te geven met @MisterV zijn achterkant.
Rimmen mag wel al, maar wel enkel met consent uiteraard.
Je bent deftige praat vergeten.Ik heb helemaal geen zo'n vaccin nodig. Ik vraag gewoon hoeveel 2+3 is. Kwestie van te weten of ze verstandig is. En als ze ruikt naar drank, sigaretten, drugs of paarden weet ge ook dat ze al wat uit de hogere klasse komt en dan weet je wel of het veilig is of niet. Dat is gewoon standaard risicoanalyse.
Ge kunt ook vragen of ze op BG zit.Ik heb helemaal geen zo'n vaccin nodig. Ik vraag gewoon hoeveel 2+3 is. Kwestie van te weten of ze verstandig is. En als ze ruikt naar drank, sigaretten, drugs of paarden weet ge ook dat ze al wat uit de hogere klasse komt en dan weet je wel of het veilig is of niet. Dat is gewoon standaard risicoanalyse.
Het probleem is niet of ze op BG zit maar of BG op haar gezeten heeft.Ge kunt ook vragen of ze op BG zit.
Zoja, dan ken je de standaarden die ze hanteert wat betreft voorbehoedsmiddelen.
Dus best vermijden dan, met andere woorden.
Gaat dat over die gang bang van gisteren in Jabbeke?Het probleem is niet of ze op BG zit maar of BG op haar gezeten heeft.
En de opvolging van P&A dan?
Ze trekken zich daar nu toch al allemaal terug.
Straks is dat uitgestorven daar.
Over terugtrekken gesproken: echte mannen controleren hun voorvocht met hun bekkenbodemspieren.Eerst testen en dan van jetje geven? Al kan zwangerschap dus nooit uitgesloten worden, zelf met de methode van terug te trekken alvorens klaar te komen, voorvocht welteverstaan
Als ze tijdens de seks deftige praat verkoopt, dus met volzinnen en grammaticaal correct, dan mag je gerust zijn en hoef je niet terug te trekken.Terug trekken is inderdaad de beste manier om soa's te voorkomen.