Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25
@Beffer hoe zit met de volgende beer/friet meeting :p
ben je nu al terug uit Spanje, of ben je daar verliefd geworden en gebleven? :baard:
@Beffer krijgt na 2 weken in het buitenland al fameuze afkickverschijselen. En als hij na 3 weken niet terug in België is wordt hij opgenomen in de kliniek en moet er een pak frieten vanuit België worden overgevlogen, inclusief ne baxter met gebruikt ossewit erin om hem aan het infuus te hangen.

Dus nee, daar achterblijven zie ik hem niet doen.

ja... na west en oost vlaanderen,
dacht ik dat het nu es de beurt was aan Brussel, maar als beffer geen goesting heeft te organiseren, kan het gerust ook eens in Antwerpen (centrum ?) ook hé.
(of Limburg , maar das mij net iets te ver, deze zou ik dan wellicht wel skippen)

Laatst bewerkt:
ja na west en oost vlaanderen,
dacht ik dat het nu es de beurt was aan Brussel, maar als beffer geen goesting heeft te organiseren, kan het gerust ook eens in Antwerpen (centrum ?) ook hé.
(of Limburg , maar das mij net iets te ver, deze zou ik dan wellicht wel skippen)
"Beffer" en "geen goesting" in dezelfde zin. Bizar.

Nu, als je ergens een poll wil voor loxatie of data, tag je maar.

tja nu je het zegt... :')

hewel ja, als je kan, mag je deze openings poll gewoon aanpassen, (terug naar nul zetten)
en neem misschien limburg, antwerpen, brussel als mogelijke keuzes. :)
Aangepast, kheb ook nog Vlaams Brabant er bij gezet en titel aangepast naar nummer 3!

Zolang dat op een datum is dat ik kan, wil ik er in Antwerpen wel bij aanwezig zijn.
ik ben toevallig zaterdag 6 december al in antwerpen. (ik blijf er zelfs slapen in het eilandje :woohoo: ) Zou dit een optie zijn voor iedereen die geïnteresseerd is?
Een sinterklaas editie! :baard: :baard:
Anders zou ik meteen die datum naar voor schuiven, gezien momenteel ook deze locatie aan de leiding staat.

Laatst bewerkt:
ik ben toevallig zaterdag 6 december al in antwerpen. (ik blijf er zelfs slapen in het eilandje :woohoo: ) Zou dit een optie zijn voor iedereen die geïnteresseerd is?

Anders zou ik meteen die datum naar voor schuiven, gezien momenteel ook deze locatie aan de leiding staat.
Dat is toevallig wel een optie daar ik die week mijn kapoen niet heb.

idd, veel te subjectief.

In antwerpen/brussel zie ik alvast deze:

lijkt me wel heel culinair te zijn, qua frituur :eek: . En op wandel afstand van de winkelstraat/centrum/de meir.

@kinxton past die datum ook voor jou? en de anderen?
Of komt @Beffer alsnog op de proppen met een eigen idee, of andere datum? Er kan eventueel ook meteen een 2e editie in het Brusselse vast gelegd worden ook hé.

Laatst bewerkt:
In antwerpen/brussel zie ik alvast deze:

lijkt me wel heel culinair te zijn, qua frituur :eek: .
Inderdaad. Dat pakje met stoofvlees zie ik wel zitten.
De schoonmoeder heeft hier gisteren eens vers stoofvlees klaargemaakt, amai, dat kan toch best wel eens goed smaken! Vooral in de winter dan.

Terug
Bovenaan