Green Mamba
Well-known member
Misschien toch naar een latere datum. Er is privé wat tussengekomen.Indien er te veel afhakingen zijn, moeten we op zoek naar een andere datum, dus vandaar dat ik toch nog es effe pols....![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien toch naar een latere datum. Er is privé wat tussengekomen.Indien er te veel afhakingen zijn, moeten we op zoek naar een andere datum, dus vandaar dat ik toch nog es effe pols....![]()
Voor mij ok, maar is dit dan ook ok voor de anderen?Misschien toch naar een latere datum. Er is privé wat tussengekomen.
Ik kan nog op beide datumsVoor mij ok, maar is dit dan ook ok voor de anderen?
Degene die zowiezo wouden komen, maar datum niet voor hen pasten, zullen wellicht wel verheugd zijn.
Ik zou toch wel zeker de locatie min of meer behouden, en het in de veilige handen van @Fabian laten, anders wordt het teveel uitstel/afstel vrees ik.
maar als de anderen ook ok zijn, mag hier gerust een nieuwe datum gedropt worden....
eventueel na Fabians' graspop weekend dan... :
Gelieve iedereen zijn mening/voorkeur te laten horen.
- 5 juli (zaterdag)
- 12 juli (zaterdag)
Idem hier.Ik kan nog op beide datums

Het ging zowiezo al niet meer door, maar al je nog interesse hebt, 1 of beide van die data opgeven kan:Ik zal ook moeten afzeggen vrees ik...
Lukt allebei nog voor mij voorlopigHet ging zowiezo al niet meer door, maar al je nog interesse hebt, 1 of beide van die data opgeven kan:
- 5 juli (zaterdag)
- 12 juli (zaterdag)
Wederom supersnelle service voor de president.@mods gelieve de poll aan te passen naar 5 of 12 juli.
Ik kan invoer wel niet aanpassen natuurlijk, dus je gaat nog even je stem moeten wijzigen.Ja, alle 2 zou ok moeten zijn...
Rijverbod? whatskeburt?M'n rijverbod gaat van zodra ik terug ben 2 weken in gvd. Als ik kan meegaan met @Damocless85 ideaal! ;-)
Rijverbod? whatskeburt?
Dag nadat we vertrokken stond de wijkagent aan de deur voor de betekening. Goeie timing of madam ging de hele tijd moeten rijden van BE naar BY...
Helaas is diene regio voor mij serieus uit den draai. Ik wacht tot een volgende meeting in (hopelijk) Brussel ofzo!
(En ik moet toegeven schrik te hebben om uitgelachen te worden met mijn kleintje zonder wachtpint)
Die da nie goan omda ze nie mee meuge van hun vra zen janetten@Beffer , @Green Mamba ,@Jipser: voorgestelde datums zijn verschoven naar 5/7 of 12/7 (voor het geval jullie de thread niet meer gevolgd hadden). Ben ik nog iemand vergeten die nog niet gestemd had op de nieuwe poll?
. Da is in Hent te doen zeker? Hopelijk nie te ver vant Glazen Straatje veu mijn dessertjes