Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25
Misschien toch naar een latere datum. Er is privé wat tussengekomen.
Voor mij ok, maar is dit dan ook ok voor de anderen?
Degene die zowiezo wouden komen, maar datum niet voor hen pasten, zullen wellicht wel verheugd zijn.

Ik zou toch wel zeker de locatie min of meer behouden, en het in de veilige handen van @Fabian laten, anders wordt het teveel uitstel/afstel vrees ik.

maar als de anderen ook ok zijn, mag hier gerust een nieuwe datum gedropt worden....

eventueel na Fabians' graspop weekend dan... :
  • 5 juli (zaterdag)
  • 12 juli (zaterdag)
Gelieve iedereen zijn mening/voorkeur te laten horen.

Voor mij ok, maar is dit dan ook ok voor de anderen?
Degene die zowiezo wouden komen, maar datum niet voor hen pasten, zullen wellicht wel verheugd zijn.

Ik zou toch wel zeker de locatie min of meer behouden, en het in de veilige handen van @Fabian laten, anders wordt het teveel uitstel/afstel vrees ik.

maar als de anderen ook ok zijn, mag hier gerust een nieuwe datum gedropt worden....

eventueel na Fabians' graspop weekend dan... :
  • 5 juli (zaterdag)
  • 12 juli (zaterdag)
Gelieve iedereen zijn mening/voorkeur te laten horen.
Ik kan nog op beide datums

Nog even aangepast dat je op meerdere kan stemmen, waarschijnlijk na dat @kinxton al had gestemd, dus mss moet die nog worden aangepast?

Helaas is diene regio voor mij serieus uit den draai. Ik wacht tot een volgende meeting in (hopelijk) Brussel ofzo!

(En ik moet toegeven schrik te hebben om uitgelachen te worden met mijn kleintje zonder wachtpint 😨 )

Helaas is diene regio voor mij serieus uit den draai. Ik wacht tot een volgende meeting in (hopelijk) Brussel ofzo!

(En ik moet toegeven schrik te hebben om uitgelachen te worden met mijn kleintje zonder wachtpint 😨 )

Ik voel een BG friet-tour aankomen, iedere keer een andere provincie?

@Remake was me al voor met dat cursief gedeelte quoten... :biglaugh:

Maar niemand moet zich zorgen maken, wachtpinten zijn optioneel. En genoeg mensen op de vorige meeting (incl. mezelf) die ook maar een klein frietje bestelden.

Terug
Bovenaan