Framed

Ik had hem van eerste screen. @Deckard Snel werk van maken ja.
26 december eindelijk het vervolg! :woohoo:

@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield - houden zo?
OQOK.gif

You guys don't like James Cameron Sci-Fi action??? 15 jaar later nog altijd één van de visueel indrukwekkendste films ooit gemaakt en die actie scenes zijn echt wel op en top Cameroniaans.

Ik vraag me nog steeds af waarom die film daar zo hard op afgerekend werd. The Last Samurai en zoveel anderen deden juist hetzelfde maar kregen daar geen kritiek op. Dat is een archetype verhaal dat al sinds de oudheid meegaat. Dat 3D een rol gespeeld heeft zal zonder meer waar zijn maar de naam Cameron en human consciousness uploaded in genetically engineered alien hybrid bodies on alien planet waging war against the big bad human race moet je ook niet onderschatten als sales pitch. Alien Dinosaurs vs mechs ffs! :p)

Framed #121
🎥 🟥 🟩 ⬛ ⬛ ⬛ ⬛

Ik herkende in de eerste screen al direct het oog van de Fass en had op Prometheus gegokt. So close.
Fass eye recognition? Pretty sure this ups my gay level. :thinking:

Ik vraag me nog steeds af waarom die film daar zo hard op afgerekend werd. The Last Samurai en zoveel anderen deden juist hetzelfde maar kregen daar geen kritiek op. Dat is een archetype verhaal dat al sinds de oudheid meegaat. Dat 3D een rol gespeeld heeft zal zonder meer waar zijn maar de naam Cameron en human consciousness uploaded in genetically engineered alien hybrid bodies on alien planet waging war against the big bad human race moet je ook niet onderschatten als sales pitch. Alien Dinosaurs vs mechs ffs! :p)
Mee eens, maar ik vond het bij Avatar er dan nog iets extra dik opliggen dan bij Last Samurai bijvoorbeeld. Nu, het is geen slechte film, maar ik ben het wel eens met @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield dat de 3D destijds de grootste selling point was.

Veel te lange Pocahontas rip off in space die enkel zo goed verkocht heeft omdat 3D toen de hype was
Had ook wel de meest imposante 3D die ik ooit gezien had (en tot nu toe). Helemaal omver geblazen in de cinema destijds.

Het verhaal is cliché, maar goed gebracht.

Framed #121
🎥 🟥 🟩 ⬛ ⬛ ⬛ ⬛

Framed #121
🎥 🟥 🟩 ⬛ ⬛ ⬛ ⬛

Ik herkende in de eerste screen al direct het oog van de Fass en had op Prometheus gegokt. So close.
Fass eye recognition? Pretty sure this ups my gay level. :thinking:
Nee hoor
Ofjah
Een klein beetje misschien
Maar...
Maakt niet uit
All hail the Fass
Shame al gezien? :shy:

Terug
Bovenaan