Fotoshop eens een raadseltje

tamdenstoker

doch niet gedraald, hier mijn serieus antwoord

kiespijn :unsure:

Als ik @GETHEZ uitscheld voor een familielid van een vrouw van lichte zeden, krijg ik dan een infractie?
Geen Frans hier eh, houd het deftig

Niet correct,

Ik zeg 50 % juist van tandentrekker, en het is niet tanden, wat is de andere 50% dan, omfg

Smoelentrekker, dommeriken.

Iemand anders mag.
Nee, ik wil dat gij het raadsel maakt.

Want Marcus Aurelius schreef ooit in zijn 12-delig "boek" van maar liefst 300 pagina's met een voorwoord van 80 pagina's geschreven door niet Marcus zelf, maar door 20 geschiedkundigen, dat: "Hij wie deelneemt aan een spel, moet ook deelnemen aan het spel achteraf, indien hij dat spel wint".

Gij zijt nog erger dan Marcus. Twaalf boeken heeft hij geschreven, maar als ge dat boek beziet, is het slechts maar 300 pagina's. Wat is dat nu makker? Marcus zijn "Meditations" is de eerste internetscam aller tijden. Lees mijn twaalf boeken, ahja maar 99% is verloren geraakt/te waardeloos om te publiceren. En het ergste van al is dat alle archeologen & filosofen dit "boek" een meesterwerk vinden. Ik kots erop. Ik pis erop. Ik kak erop. Ik smeer mijn oorsmeer erop. Ge suckt Nahrtent. Ge zuigt ballen en ook Marcus zijn ballen. En zijn boek trekt op niks. Allez, het is te zeggen: zijn "12 boeken" trekken op niks.

Gij en Marcus zijn de twee grootste leugenaars ter wereld.

Ge kunt niet zomaar 220 (300-80) bladzijden publiceren en zeggen lees mijn 12 boeken, dat gaat niet. Dat mag niet. Ik ben echt blij dat het Romeinse Rijk in elkaar gestort is, en ik denk dat het uitsluitend te wijten is aan figuren zoals Marcus Aurelius, de slechtste keizer in de Romeinse geschiedenis.

Laatst bewerkt:
Nee, ik wil dat gij het raadsel maakt.

Want Marcus Aurelius schreef ooit in zijn 8-delig "boek" van maar liefst 300 pagina's met een voorwoord van 80 pagina's geschreven door niet Marcus zelf, maar door 20 geschiedkundigen, dat: "Hij wie deelneemt aan een spel, moet ook deelnemen aan het spel achteraf, indien hij dat spel wint"
Ik heb da gelijk nog al gehoord :unsure:

Ja Nahrtent, ge zult uit uw tent moeten kruipen...

:smurf:

Aangezien ik de OP ben, en dus de belangrijkste persoon van deze thread en @Nahrtent deze thread op een foute manier gebruikt, zie ik mij genoodzaakt om een nieuw raadseltje te posten en opnieuw ben ik geïnspireerd door de wondere wereld der biotechnologie en opnieuw is het een rebus.

mQYa4iZ.jpg

Terug
Bovenaan