GETHEZ
Well-known member
Voor de gezegdes en uitdrukkingen moet ge in die andere (de kut) thread zijn...Aan de kaak voelen/stellen?
Is dus terug een voorwerp dat ge ook anders kunt bekijken, again beetje gelijk aan vorig raadselke
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de gezegdes en uitdrukkingen moet ge in die andere (de kut) thread zijn...Aan de kaak voelen/stellen?
Eventjes luidop brainstormen of ik op het juiste spoor ben.Voor de gezegdes en uitdrukkingen moet ge in die andere (de kut) thread zijn...
Is dus terug een voorwerp dat ge ook anders kunt bekijken, again beetje gelijk aan vorig raadselke

Deze shit gaat te diep voor mij... Maar incorrectEventjes luidop brainstormen of ik op het juiste spoor ben.
Troll => aardmannetje?
Maakt het woord aardmannetje deel uit van de oplossing?
Troll => Recipe4Hate, de man die mijn threads steeds vervuilt met zijn woordendiarree.
Maakt hij deel uit van de oplossing?
Of is hij een deel van het probleem?![]()
Ik noem het zeer unfair van mij en een slag onder de gordel naar Recep toe, want ik zie net dat Reçep zijn eerste serieuze gok hier heeft geplaatst, waarvoor dank, Recip.Deze shit gaat te diep voor mij... Maar incorrect
Een boek?Voor de gezegdes en uitdrukkingen moet ge in die andere (de kut) thread zijn...
Facebook!Een boek?

Awel dat ging ik dus als mogelijke tip geven, lmaoFacebook!![]()
Gelle denkt ni praktisch na eh, wilt ge dat ik terug rad van fortuin doe ofwa?Daar gaan we weer
Geen wiskundige zegt hij, maar wel een uiterst recursief raadseltje bedenken waar de toren van Hanoï bij verbleekt.Awel dat ging ik dus als mogelijke tip geven, lmao
Maar dat zal nog te vaag zijn, maar laat ik het de bijnaam van die site noemen, althans toch deze contreien
Het antwoord hierop komt voor in het woord

50% juist, maar geen 100,tandentrekker
Andere 50,djeezes gelle zijt tam, en proberen met nen tandenstoker de oplossing los te wrikkentandenstoker

tamdenstokerAndere 50,djeezes gelle zijt tam, en proberen met nen tandenstoker de oplossing los te wrikken

Zie hierboventamdenstoker