Fotografie - Hall Of Fame - W23 - Golden Hour

Uitleg

Strijkijzer

Redactiechef
Het is eigenlijk vrij simpel. Elke week kan je een foto inzenden voor de Hall Of Fame. Gewoon de leukste foto die je gemaakt of bewerkt hebt die week. Foto hoeft ook niet perse in die week gemaakt te zijn. Je kan deze ook gewoon meteen hier posten. Er kan ook meteen feedback gegeven worden. Het idee is om een foto te tonen waar je zelf erg blij mee bent.

Ik heb zelf een leuke challenge gevonden op het internet, dus lijkt me tof om ons hieraan te houden, uiteraard mag je ook foto's uit je archief posten, anders wordt het sommige weken erg moeilijk.

IMG_9864.JPG

Wel een foto hier uploaden (via beyondgaming of imgbb of dergelijke), geen instagramlinks e.d., want dat kan niet iedereen zien en is een gedoe voor dan in een stemtopic te plaatsen op het einde van de maand. De langste zijde ook graag niet langer dan 2048px, anders zal de foto niet meegenomen worden in het stemtopic!

Vind je een foto leuk en zou je deze graag in de maandelijkse Hall OF Fame topic zien verschijnen? Geef deze dan een ":love2:"!

Een regel: geen zware foto manipulaties! Daar kan je best een eigen topic voor openen.

W22 - Een dag in jouw leven
W22 - Een dag in jouw leven
Inzenden kan tot 2 juni

Ik zal toch proberen om telkens ook eentje te posten bij wijze van mini kick-off :)

Eentje van een super over tijd rolletje Kodak Gold + Olympus Trip 35

dailylife.jpg

Terug
Bovenaan