Football Manager 2022

Sim PC XBOX SWITCH Football Manager 2022

Pff kzou zo graag n volledige versie van fm2020 willen kopen, maar kheb begot gene pc meer die t spel kan draaien dus ben ik wat beperkt tot fm mobile :-/
 
Misschien een onnozele vraag maar ik geraak er ni uit...

Ik heb via game pass de football manager 2022 xbox edition gedownload op pc omdat ik ervan uitging dat die met controller speelbaar zou zijn, maar ik krijg op geen enkele manier mijn controller werkende.
Als ik dezelfde versie speel via de cloud dan werkt die wel met controller.

Doe ik iets verkeerd ofzo?
Of bevat de download versie van de xbox edition echt geen controller support op pc?

Heb mij hier al zot achter gezocht maar vind geen oplossing.
 
Misschien een onnozele vraag maar ik geraak er ni uit...

Ik heb via game pass de football manager 2022 xbox edition gedownload op pc omdat ik ervan uitging dat die met controller speelbaar zou zijn, maar ik krijg op geen enkele manier mijn controller werkende.
Als ik dezelfde versie speel via de cloud dan werkt die wel met controller.

Doe ik iets verkeerd ofzo?
Of bevat de download versie van de xbox edition echt geen controller support op pc?

Heb mij hier al zot achter gezocht maar vind geen oplossing.
Eerst Age of Empires en nu Football Manager, ik denk dat je jezelf veel plezier gaat doen met een simpele muis en keyboard :tongue:

Als je toch de controller nog wilt gebruiken zou ik hier eens kijken :

 
Eerst Age of Empires en nu Football Manager, ik denk dat je jezelf veel plezier gaat doen met een simpele muis en keyboard :tongue:

Als je toch de controller nog wilt gebruiken zou ik hier eens kijken :

Idd is best met muis/keyboard. En met welk team zijn jullie begonnen?
 
Idd is best met muis/keyboard. En met welk team zijn jullie begonnen?
Nog niet aangekocht aangezien ik nog volop bezig ben met Age of Empires.

Vaste stramien is 1e save van een seizoen met Manchester United
2e save is een journeyman die ik vaak begin in de lage regionen van een Scandinavisch land.
 
Nog niet aangekocht aangezien ik nog volop bezig ben met Age of Empires.

Vaste stramien is 1e save van een seizoen met Manchester United
2e save is een journeyman die ik vaak begin in de lage regionen van een Scandinavisch land.
Ik altijd beginnen in Brazilië omdat mijn vrouw Braziliaanse is en daardoor een sterke band heb met dit land. Schitterende competitie ook. Vorig jaar een save begonnen met Goteborg Zweden, dan naar Bergen in Noorwegen, Nordsjaelland Denemarken en geëindigd in Krasnodar Rusland.
 
Eerst Age of Empires en nu Football Manager, ik denk dat je jezelf veel plezier gaat doen met een simpele muis en keyboard :tongue:

Als je toch de controller nog wilt gebruiken zou ik hier eens kijken :

Haha ik geef u 100% gelijk.

Maar er zijn 2 downloads, football manager 2022 en football manager 2022 xbox edition.
Dan zou me mens toch verwachten dat de xbox edition net geoptimaliseerd is voor een xbox controller? 🙂
Via de cloud werkt de controller trouwens perfect, volledig geïntegreerd in alle menu's.
Alleen speel ik ni graag in de cloud omdat er altijd een latency verschil is.

Merci voor die link maar had hem ook al gezien.
Third party tools wil ik niet gebruiken omdat je dan gewoon een muis gaat emuleren met de controller.
Dit zou imo out of the box gewoon moeten werken.

Acj ja, ni erg, zag er een leuk tijdverdrijf uit, maar heb nog tientallen andere games om te spelen (die wel controller compatibel zijn 😁)
 
Terug
Bovenaan