Final Fantasy XIV

MMORPG PC PS5 PS4 XBOX Final Fantasy XIV

Op PC.
Ondertussen al wel in geslaagd de launcher terug op te starten door willekeurige bestanden te openen in notepad en op goed geluk een paar dingen aan te passen, file check gedaan waardoor heel het spel opnieuw gedownload moest worden, en na 2 uur wachten loopt het opnieuw vast met dezelfde error. En ik kan het niet nog eens proberen want telenet limieten zijn hier nog altijd een ding.
 
Welke error krijg je dan?
Heel bizar, door gewoon het spel aan te schaffen zou de launcher toch niet moeten stoppen met werken. Op PC via steam gekocht?
 
Nee rechtstreeks vanop de site.

5001a4234c.png

Om de volledige versie te kunnen spelen moest er eerst een update gedownload worden maar dan gebeurt dit, de oplossingen die je online vindt werken niet en door met bestanden te prutsen kan je die version check tijdelijk omzeilen maar vanaf dat het downloaden herbegint loopt het weer vast.
 
dit al geprobeerd?

Found someone's suggestion to change the DNS server ipv4 to use Google's DNS instead (1.1.1.1).

To change your DNS server on a Windows 10 computer, go to Settings > Network & Internet > Change Adapter Settings. Then right-click your internet connection and select Properties > IPv4 > Properties. Finally,select Use the following DNS server address. Enter 1.1.1.1
 
Ja, werkt ook niet.
Ik had dat indertijd ook voor toen ik begon met spelen. Ik heb dat toen kunnen oplossen met volgende instructies:

I fixed this by manually updating the launcher all you have to do is go to Documents\My Games\FINAL FANTASY XIV - A Realm Reborn\ open up FFXIV_BOOT.cfg and open it in notepad you will find BootVersionCheckMode 0, change it to 1 and save, then start the launcher and it should work.

Dat heeft bij mij gewerkt, maar mss heb jij dat al uitgeprobeerd?
 
Het is zeker een andere setting na endwalker :D Heb er sowieso zin in! Nu het grote verhaal na al die jaren is afgelopen ben ik zeker benieuwd naar wat er nu komt. Nieuwe regios verkennen is sowieso leuk voor mij.

Het verhaal van XIV was simpelweg het beste dat ik ooit al heb gespeeld. :D Shadowbringers en Endwalker hebben het echt fenomenaal gemaakt
 
Met het fan festival in Tokyo hebben we nu de volledige trailer en weten we de 2 nieuwe jobs! Viper en pictomancer.. :clap:

Hyped!

Yoshi-P in een baseball shirt op het podium... blitzball misschien? Hopelijk horen we meer straks :D
 
Laatst bewerkt:
Dawntrail expansion:
Release Date
Tuesday, July 2, 2024

Early Access Begins
Scheduled for Friday, June 28, 2024 at 2:00 a.m. (PDT)

Pre-orders Begin
Tuesday, March 26, 2024 at 9:00 a.m. (PDT)

:clap:

Een week tijd gekregen voor de Elden Ring DLC van Yoshi-P
 
Terug
Bovenaan