Film, Series & TV - all the Latest!

Je bent waarschijnlijk niet de enige maar ik kan ernaar blijven kijken. :) Liever zij dan Sweeney met haar lui oog.
Ze zitten beide in veel series & films. Maar Sweeney kom ik precies minder tegen in de media dan Ortega. Could be wrong though.

En die ziet voor mij uit als een minderjarig meisje. Dus ik "kijk" er niet zoveel naar.
 
Ze zitten beide in veel series & films. Maar Sweeney kom ik precies minder tegen in de media dan Ortega. Could be wrong though.

En die ziet voor mij uit als een minderjarig meisje. Dus ik "kijk" er niet zoveel naar.
Sweeney heeft assets die ze soms nogal in de ... eh ... picture zet. Beide zijn inderdaad wel "it"-girls die vaak gecast worden, maar heb er niet meteen een afkeer van.

Black Summer vond ik wel een sterke zombieserie op Netflix. Vrij donker, hard en rauw.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Sweeney heeft assets die ze soms nogal in de ... eh ... picture zet. Beide zijn inderdaad wel "it"-girls die vaak gecast worden, maar heb er niet meteen een afkeer van.

Black Summer vond ik wel een sterke zombieserie op Netflix. Vrij donker, hard en rauw.

Ja, da's zowat de Scarlett van deze generatie aan't worden denk ik. Toch liever het fijne poepke van Ortega hier. :)

Black Summer? Geen van beide speelt daar toch in? Of is het gewoon een random iets ivm goeie series?
Moet nog altijd The Walking Dead uitkijken, maar dat werd zooooo traag op't einde. Kan geen andere zombieserie zien voor die eerst uit is.
 
Ja, da's zowat de Scarlett van deze generatie aan't worden denk ik. Toch liever het fijne poepke van Ortega hier. :)

Black Summer? Geen van beide speelt daar toch in? Of is het gewoon een random iets ivm goeie series?
Moet nog altijd The Walking Dead uitkijken, maar dat werd zooooo traag op't einde. Kan geen andere zombieserie zien voor die eerst uit is.
Mijn commentaar op Black Summer staat er los van. The Walking Dead heb ik maar drie kwart seizoen volgehouden. Ik vond het weinig boeiend.
 
Ja, da's zowat de Scarlett van deze generatie aan't worden denk ik. Toch liever het fijne poepke van Ortega hier. :)
Is Scarlett niet meer de Scarlett van deze generatie? :oink:
Fuck I'm getting old.


Black Summer? Geen van beide speelt daar toch in? Of is het gewoon een random iets ivm goeie series?
Moet nog altijd The Walking Dead uitkijken, maar dat werd zooooo traag op't einde. Kan geen andere zombieserie zien voor die eerst uit is.
Ik vroeg naar Black Summer een aantal posts geleden. Ik gok dat @Avondland daar in ene keer op wou regearen.
 
Sweeney kan echt wel acteren, ik zie die nog zotte dingen doen. Margot Robbie is ook zo'n actrice die enerzijds beeldschoon is maar enorm veel in haar mars heeft en goede rollen weet te kiezen.

Ortega ken ik enkel van Scream en X (de film, niet Twitter). Niet meteen de plek om je acteertalent tentoon te spreiden.
 
Damn. another legend lost.

TdIR-P.gif

RIP:headshake:
 
Diane Morgan will return as Philomena Cunk for a 75 minute BBC Two special in which the character looks for the meaning of life.

"To be honest I thought we could cover the meaning of life in a 30-minute episode, but the producers said we might need a bit longer" - Cunk

Yes please. :woohoo:


 
Nog een spin-off van Game of Thrones zou bij HBO op de lijst staan:
Er zijn enkele series aangekondigd, maar enkel A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight is echt opgestart naast de lopende reeks House of the Dragon (daar verwacht ik dit weekend een Superbowl trailer van).
 
Seizoen 1 van The Bear gezien. ECHT goed :)
Daarna begonnen aan "Godless" op Netflix. Eerste ep vond ik alleszins ook wel heel goed...
 
Terug
Bovenaan