Favoriete bananensmaak

Tonerider

Well-known member
Eigenlijk wou ik dit in het serieuzere gedeelte plaatsen, maar ik ken jullie sloebers al en jullie nemen toch niet veel serieus (en wat jullie serieus nemen komt toch in het uit de context getrokken topic terecht), dus ik plaats het maar hier.
Alhoewel een banaan een banaan is, smaakt een banaan niet altijd naar banaan. Ge hebt straffe bananen en minder straffe. Ge hebt groene bananen, gele bananen, bananen met een bruine plek en bruine bananen met een gele plek.
Ook hebt ge bananen in ijsvorm. En blijkbaar zelf zoete bananen.

Zelf ben ik voorstander van een banaan die net overgaat van groen naar geel.

Post hier jullie favoriete bananensmaak eventueel met een foto van jezelf die een banaan eet (liefst enkel eet aangezien het om smaak gaat en we de gevoelige kijkers niet willen choqueren. @Mulan mag andere foto's in PM sturen, de rest enkel als ze op Barbara Palvin of Jennifer Aniston gelijken)
 
4715993.jpg


Dit is de perfectie zelve! 😇😍


Ik ga elke zaterdag naar de markt, op mooie dagen koop ik bananen die ik samen met de dochter dan 200m verder ga opsmikkelen in het gras aan de eendjesvijver 😍
#herinneringenbouwen
 
4715993.jpg


Dit is de perfectie zelve! 😇😍


Ik ga elke zaterdag naar de markt, op mooie dagen koop ik bananen die ik samen met de dochter dan 200m verder ga opsmikkelen in het gras aan de eendjesvijver 😍
#herinneringenbouwen
Dat mag iets rijper, Mulan.
Zoeter 😍
 
Zelfs de winkels zijn al mee. 1 banaan per dag.

c5e66fce3b2c767f446d842aa3fbdeea.jpg

Wel aan de juiste kant beginnen natuurlijk, maar dat geldt altijd voor bananen.
 
Terug
Bovenaan