Farming Simulator 2022

Sim PC PS5 PS4 XBOX Farming Simulator 2022

Vandaag opgestart, heel tijd schockerig beeld op pc.
Heel wat mensen die last hebben ervan en zelf alles op low.

Wachten op een patch dan maar.
 
Vandaag opgestart, heel tijd schockerig beeld op pc.
Heel wat mensen die last hebben ervan en zelf alles op low.

Wachten op een patch dan maar.
Dank voor de update. Want had hierboven al gevraagd welke versie je best koopt en zou hem ook vr PC willen halen. Hopelijk snel patch en draaibaar. Ik zie het hier wel verschijnen als mensen het kunnen spelen op een soepele manier.
 
deze morgen eens snel opgestart, want kon niet verder geraken dan de launcher dit weekend natuurlijk.
Ben tot op het begin scherm geraakt en dan terug uit gezet. De Extra pre order DLC geinstalleerd, en dan terug proberen opstarten, maar de launcher crashte elke keer.
De game helemaal verwijderd en terug geinstalleerd, en ik geraak terug op het menu, nu durf ik de extra DLC niet meer installeren :(
 
Heb gisteren wat kunnen spelen, eye tracking off gezet en toen liep het al stuk vlotter.
Nog geen crashes gehad tot nu toe en ook niet met de dlc te installeren.
 
Gisteren ook een uurtje of 2 gespeel, die seizoenen steekt al serieus tegen :p gezien ik op tijd snelheid x15 speel duurt het eeuwen voordat we bv van maand oktober (waar je iets zaait) naar maand mei (oogst maand) gaan…
 
Als ik de DLC installeer dan zegt de launcher dat er een update is, als ik dan op install klik dan loopt het fout.
Dus installeren, DLC installeren en dan niet updaten, en dan kan ik wel spelen, met dlc
 
Mijn laptop is te licht blijkbaar :headshake:.
Ik heb al kunnen spelen door de xml wat aan te passen, maar dat was het toch niet.
Dat wordt uitkijken naar een upgrade.
 
Enkel die growth time is wel irritant als je seasons afzet.
Moet je 7 keer slapen ( in game e ) tegen alles gegroeid is.

Er is wel al een mod normaal, dus die moet ik nog eens testen.
Voor de rest vermaak ik me wel weer met de game.
 
Enkel die growth time is wel irritant als je seasons afzet.
Moet je 7 keer slapen ( in game e ) tegen alles gegroeid is.

Er is wel al een mod normaal, dus die moet ik nog eens testen.
Voor de rest vermaak ik me wel weer met de game.
Ja is wel realistischer op dat vlak. En in de winter concentreer ik met dan op mijn greenhouses en enkele contracts. Bomen vellen is ook ideaal in de winter.
 
Wat doen jullie tegen onkruid? Ik sproei, maar als onkruid bv op 75% staat, na het sproeien gaat die nooit naar 0%, telkens naar 50 of 25%
 
Terug
Bovenaan