A AnoNiem New member 1 januari 2023 #1 Hallo, Ik heb binnenkort een examen bij proximus als technieker, Iemand dat mij tip kan geven?of ervaring geeft ? Alvast bedankt
Hallo, Ik heb binnenkort een examen bij proximus als technieker, Iemand dat mij tip kan geven?of ervaring geeft ? Alvast bedankt
Professor Plums Member 2 januari 2023 #2 Proximus is echte bagger! Vorig jaar van provider veranderd geweest en sindsdien niets dan last. Minste regendruppel en het spel ligt plat.
Proximus is echte bagger! Vorig jaar van provider veranderd geweest en sindsdien niets dan last. Minste regendruppel en het spel ligt plat.
SomeDude Banned 2 januari 2023 #3 Professor Plums zei: Proximus is echte bagger! Vorig jaar van provider veranderd geweest en sindsdien niets dan last. Minste regendruppel en het spel ligt plat. Klik om te vergroten... En heb je dat gemeld? Want kan bv door muizen die de kabel hebben opengeknabbeld liggen he.
Professor Plums zei: Proximus is echte bagger! Vorig jaar van provider veranderd geweest en sindsdien niets dan last. Minste regendruppel en het spel ligt plat. Klik om te vergroten... En heb je dat gemeld? Want kan bv door muizen die de kabel hebben opengeknabbeld liggen he.
marcel Well-known member 2 januari 2023 #4 Professor Plums zei: Proximus is echte bagger! Vorig jaar van provider veranderd geweest en sindsdien niets dan last. Minste regendruppel en het spel ligt plat. Klik om te vergroten... iemand heeft de vraag niet goed begrepen, denk ik.
Professor Plums zei: Proximus is echte bagger! Vorig jaar van provider veranderd geweest en sindsdien niets dan last. Minste regendruppel en het spel ligt plat. Klik om te vergroten... iemand heeft de vraag niet goed begrepen, denk ik.