MMORPG PC EVE Online

EvilSwordfish

Active member
eveon.png


release: 23 mei 2003
genre: MMO
dev: CCP Games

/!\ free-to-play

EVE Online.

EVE Online is a community-driven spaceship MMO where players can play free, choosing their own path from countless options.

Experience space exploration, immense PvP and PvE battles and a thriving player economy in an ever-expanding sandbox.

Participate in many in-game professions and activities, including war, politics, piracy, trading, and exploration, across 7,000 star systems with hundreds of thousands of other players.

 
Ook bekend als spreadsheet simulator online voor sommige ;P

Ondanks het feit dat het al sinds 2017 geleden is dat ik actief gespeeld heb, en dat niemand van de mensen die ik ken nog wil meespelen, heb ik besloten om het nog maar eens op te zette.

Ik zeg dit nu al een paar jaar maar eindelijk werk van gemaakt.

Mijn drie accounts zijn omega state, ik snap de ballen van wat er gebeurd is tussen Jita & Amarr, maar ik heb volle goesting.

Nu nog een corporation vinden :)

Luckily is daar /r/evejobs voor, komt wel goed

Ondertussen mezelf al wat bezig gehouden met een hoop assets te koop te zetten en een gokje te wagen op de nieuwe hypernet (I failed hard)

Deed me wel terugdenken aan de goeie tijden van BLINK, en nu heeft CCP het gewoon zelf gedaan, maar mensen hebben al gevonden hoe ze er misbruik van kunnen maken, good job guys

Anyhow, wie speelt nog? Of denkt om terug te beginnen maar kan die stap niet maken door gebrek aan kennis/mensen om mee te spelen.

Klein extraatje, speciaal voor het nieuwe forum, heb ik ook een nieuw kanaal gemaakt. Join beyondgaming ingame ;p
 
https://zkillboard.com/character/1024257852/ En mijn killboard is green se.

Ondertussen is er weer een War aan de gang tussen goons en test (allesinds ik denk dat het test is)

meer dan 250 titans died already. Good times

Iets te goed zelfs, want bij de hull timer hebben de servers van CCP het begeven waardoor de Keepstar dus nog leeft. Op een bepaald moment zaten er meer dan 9000 accounts die probeerden in het systeem te raken. Woops


Kheb men blog ook nog eens van onder het stof gehaald, binnenkort eens wat updates aan doen. Inclusief een andere stijl
 
Ik ben terug wat casually aan het spelen, maar het begint terug een beetje uit te doven. Ik heb mijn main en alt account waar ik regelmatig missions en abyssals mee run en exploration doe, maar ik doe heel veel solo. Er zijn wel leuke in game channels, maar ik zoek een deftige corp om wat meer samen activiteiten te doen. Ik twijfel nog of ik me in hisec of in w-space zou willen vestigen
 
Het grote Nadeel in mijn geval is dat ik dat feitelijk solo speel 😂
Ik wou mij is focussen op pve en ik werd daar zo gewebbed dood een of andere npc en in frenne geschotten :)
 
We gaan hier nog is iets zeggen se, tis ondertussen al van Februari geleden dat deze post gebruikt is :O SCHANDE

Ik ben sinds een aantal weken terug een pak actiever bezig. Waar ik het afgelope jaar ongeveer 2 keer per week wel inlog voor fleets mee te doen, was dat vooral gewoon inloggen met een dps en wachten op fights.

Paar weken terug een van de mensen van hier opt forum (allee vanop (9Lives) overtuigd om terug mee te starten en nu doe ik zelf ook meer, meer scanning etc.

Gisteren zalige fleet gehad. Rorqual die tethered was aan een Athanor, we waren bezig in HFI's, bumped uit tether range.

Fight van een uur, die gast had een enorm tanky setup. Uiteindelijk zonder cap boosters gevallen. https://zkillboard.com/kill/97857670/

Ondertussen hadden ze ook nog geprobeerd om onze hole te rollen, waarschijnlijk met gedacht dat we zouden terug keren. En dan nog een naglfar on grid proberen gooien maar we hadden eyes on gate en die heeft ook pech gehad. https://zkillboard.com/kill/97857836/

Andere wormhole corp heeft wel een nestor afgemaakt die we gebruikt hadden om de hole te verdedigen, ma soit.

Uiteindelijk ook nog 30 tal jumps door null omdat de home entrance crit was, ma we zijn thuis geraakt. Good times
 
Een paar weken geleden een nieuwe wormhole Corp gejoined. Leven in een c4 met een C3 en C5 static.

Heb al enorm lang niet zo geamuseerd met eve.

Daarstraks wat rond kloten in nullsec. Zaten niet ver van delve met een entrance dus dacht kom we gaan is kijken.

Kom ik ongrid met een Golem en tackle hem met men long point. Ik zat in een omen navy issue en de rest van Corp in kleine stuff dus ni echt geweldig.

Bleef wat on grid met hem en ineens 2 Palladins erbij, met 20%Hull ontsnapt, maar niet voordat ik zijn MTU had gebookmarked.

15 minuten later dacht ik van kom, kga eens naar daar vliegen en kijken of ik de MTU kon afmaken als die er nog was.

Meestal ni echt iets waard maar wou gewoon iets afmaken.


Imagine my surprise toen ik 600m zag.. High grade implant drop. Kan meteen voor 6 omens betalen xD

Ondertussen ook wat station trading aan het doen in Jita, toch 2b en een beetje al verdient de afgelopen maand. Eve life is good.

Voor zij die ook actief zijn, come say hi in het beyondgaming channel
 
Jaren geleden (lees: voor ik kinderen kreeg) speelde ik véél Eve. Ik had zelfs 2 accounts, één die ik zelf betaalde met ISK en één die betaald werd door de corp waar ik in zat. Zalige tijden en een nog steeds goeie kenissen-groep aan overgehouden. Weet nog toen we vochten tegen Goonswarm en Red Alliance, waanzinnige acties gedaan en veel plezier gehad.

Het vraagt wel véél tijd en moeite.
Waarschijnlijk al 20 jaar oud maar klopt nog steeds voor Eve denk ik. :)

learning_curve_of_eve.jpg
 
Jaren geleden (lees: voor ik kinderen kreeg) speelde ik véél Eve. Ik had zelfs 2 accounts, één die ik zelf betaalde met ISK en één die betaald werd door de corp waar ik in zat. Zalige tijden en een nog steeds goeie kenissen-groep aan overgehouden. Weet nog toen we vochten tegen Goonswarm en Red Alliance, waanzinnige acties gedaan en veel plezier gehad.

Het vraagt wel véél tijd en moeite.
Waarschijnlijk al 20 jaar oud maar klopt nog steeds voor Eve denk ik. :)

learning_curve_of_eve.jpg
De learning curve is ni zo erg meer. De new player experience is redelijk goed uitgewerkt. En het helpt ook dat enorm veel volk gewoon newbies graag helpt.

Doe da ook wel graag af en toe, maar aangezien ik in wormhole space zit is dat net iets moeilijker aangezien dat je hier niet veel kunt doen met een 2 weken oude character :p

Volgend jaar is eve online 20 en log er toch nog dagelijks op in. Terwijl da ik sinds 2012/2013 speel ofzo, so that's nice
 
Terug
Bovenaan