Squidward
Well-known member
iTrader:
100% (8/8)
- Algemene informatie/specificaties
- €45 voor €41.84
- Nieuw/tweedehands
- Niet van toepassing
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Niet van toepassing
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Niet van toepassing
*** als dit niet meer mag, sorry, verwijder maar!***
Mijn probleem is volgende:
ik heb een paar dingen online staan maar het gaat niet vooruit.
Er staat een pakje te wachten bij DPD met douanekosten van €41.84die tegen morgen betaald moeten zijn of het vliegt retour. Ik had wel rekening gehouden met kosten maar niet met de zeer korte betaaltermijn (22/4 verzoek tot betaling ontvangen, op 26/4 gaat het al retour)
Is er iemand hier mits doorgestuurde link de betaling kan doen en daar dan €45 voor terug krijgt op uiterlijk 2 mei?
Het gaat om een gesigneerde snooker keu van O’Sullivan. Niks van levensbelang maar is voor 5de huwelijksverjaardag.
Mijn probleem is volgende:
ik heb een paar dingen online staan maar het gaat niet vooruit.
Er staat een pakje te wachten bij DPD met douanekosten van €41.84die tegen morgen betaald moeten zijn of het vliegt retour. Ik had wel rekening gehouden met kosten maar niet met de zeer korte betaaltermijn (22/4 verzoek tot betaling ontvangen, op 26/4 gaat het al retour)
Is er iemand hier mits doorgestuurde link de betaling kan doen en daar dan €45 voor terug krijgt op uiterlijk 2 mei?
Het gaat om een gesigneerde snooker keu van O’Sullivan. Niks van levensbelang maar is voor 5de huwelijksverjaardag.