Essen Spiel 2021

Geen van al deze gekocht zelfs :p. Vooral omdat de prijzen soms echt wel hoog waren..

Via Crowdfinder of Gamevault kan ik deze met een beetje geduld een stukje goedkoper hebben..

Tabanussi, 60 euro, Golem 60 euro, Boonlake aan 60 .. Effe geduld en dat staat 20% goedkoper in retail..

Verder niet teveel gekocht: Trickerion, 2 kleine HABA's en Micro Macro Crime City, totaal van 99 euro :).
 
@Wacko Santa Hoe was voidfall? Heb al een paar playthroughs gezien waar het midden gewoon blok zit omdat er teveel corrupted schepen etc opliggen. Basicly is het dan gewoon een eurogame zonder het 4x aspect.

Kickstarter loopt bijna ten einde en ik twijfel nog steeds.
 
Laatst bewerkt:
Goh, op zich geen slecht spel, maar ik ga passen met backen. Wij mochten een demo spelen, 1e ronde volledig gescript, 2e ronde vrij spel.

Zitten goeie elementen in maar teveel kleine regeltjes nog en de symbolen zijn echt verwarrend soms! Daar gaat Ian O'Toole nog iets aan mogen doen :)

Ik pas, maar wil hem wel eens volledig spelen!
 
Geen van al deze gekocht zelfs :p. Vooral omdat de prijzen soms echt wel hoog waren..

Via Crowdfinder of Gamevault kan ik deze met een beetje geduld een stukje goedkoper hebben..

Tabanussi, 60 euro, Golem 60 euro, Boonlake aan 60 .. Effe geduld en dat staat 20% goedkoper in retail..

Verder niet teveel gekocht: Trickerion, 2 kleine HABA's en Micro Macro Crime City, totaal van 99 euro :).
Dat is inderdaad het nadeel aan Spiel, ik herinner me bijvoorbeeld nog Cry Havoc aan €70 op Spiel. Vier weken later had ik die gekocht aan €54 :p. Idem voor Fields of Arle, was ook iets van een €70, terwijl die op Spel een maand later aan €36 te koop stond :p

Zelfs nu heb ik bijvoorbeeld Tabanussi in pre-order staan voor €43 bij Outlet Games.
Spiel is voor mij vooral interessant voor de speciale bundels, deep discounts (vb Lorenzo El Magnifico voor €7,50 vorig jaar) en de spellen die hier niet in retail te vinden zijn (zoals Aziatische en meer indie titels).
 
Amai, blij dat ik maar 1 dag geweest ben dit jaar. Toch wel beetje teleurgesteld.

Pipeline en origins first builders gekocht.
 
Ik pas ook en ga mijn geld in Weather Machine steken deze maand.
Heb opgevangen da het uitgesteld zal worden naar 11 november. Kan ook mis zijn!
Dat is inderdaad het nadeel aan Spiel, ik herinner me bijvoorbeeld nog Cry Havoc aan €70 op Spiel. Vier weken later had ik die gekocht aan €54 :p. Idem voor Fields of Arle, was ook iets van een €70, terwijl die op Spel een maand later aan €36 te koop stond :p

Zelfs nu heb ik bijvoorbeeld Tabanussi in pre-order staan voor €43 bij Outlet Games.
Spiel is voor mij vooral interessant voor de speciale bundels, deep discounts (vb Lorenzo El Magnifico voor €7,50 vorig jaar) en de spellen die hier niet in retail te vinden zijn (zoals Aziatische en meer indie titels).
Same, ook paar preorders gezet die hier pakje goedkoper zijn. Die Lorenzo aan 7.5, was toevallig niet op zondag? :p
Amai, blij dat ik maar 1 dag geweest ben dit jaar. Toch wel beetje teleurgesteld.

Pipeline en origins first builders gekocht.
Teleurgesteld op welk vlak? Aan je aankopen kan het al niet liggen, Pipeline is een TOPPER :D
 
kvond er gewoon niet veel aan dit jaar. Weinig gezien dat me aansprak en de dingen die me aanspraken waren uiteraard weer kickstarters en ik doe niet mee aan die kickstarter farce.
 
Goh Kickstarter farce... Spellen zoals Kemet of Ankh zijn echt wel goed... En dat zijn kickstarters... Tenzij je ze nadien retail koopt, dan zwijg ik :p
 
Ankh heb ik onlangs gespeeld en vond ik echt een brak spel. Lang gaat nooit Chaos in the old world kunnen toppen.

Met farce bedoel ik vooral bloated games met duusd expansies bedoeld om geld uit u zakken te trollen. Ik betaal ook niet graag voor iets waarvan ik eigenlijk niet weer of ik het leuk ga vinden plus waar ik meestal een jaar tot bijna twee jaar moet wachten tot ik het dan eindelijk heb. Maar ik heb nogal een sterke mening over kickstarter. Er zijn zeker goeie games die daar uit komen hé, maar de zoveelste game met duizend plastieken minis die eigenlijk geen meerwaarde aan de gameplay brengen pas ik toch voor.
 
Terug
Bovenaan