Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die van mij staat in de garage, dat haal je toch alleen maar uit als je dat nodig hebt?Ik heb zo ne crockpot van 2.4L , heb daar is 1x ribbetjes in gemaakt en was echt wel goed. Maar hebben eigenlijk gewoon te weinig plaats in de keuken, heb die op 2dehands gezet voor 20euro maar niemand moet dat hebben precies.
Heb geen garage, klein appartementdie van mij staat in de garage, dat haal je toch alleen maar uit als je dat nodig hebt?

Oké dan snap ik het, het is inderdaad nogal een lomp geval om permanent in de keuken te hebben staan...Heb geen garage, klein appartement![]()
Too much information"instant pot". Toen iemand deze reactie gaf in de andere thread (als reactie op brochette's die 1 dag in de auto bleven liggen),
was mijn eerste idee dat instant pot: onmiddellijk naar wc moeten met diarree is.
Dankzij deze thread zie ik dat dit niet klopt.

Hier staan wat receptjes.De Instant Pot duo crisp (5,7l) is on its way. Ivm BF was deze een stuk goedkoper. Gezwicht. Ben heel benieuwd.
Ik weet niet of er een receptenboekje bij zit. Misschien wel handig om wat recepten te hebben en zo ook kennis te maken met alle mogelijkheden die het heeft.
De gerechten die jullie maken, zijn dat eigen recepten of overgenomen van een boek of site?