Ervaringen BMW G20/G21 330i/330e

Daarstraks bij BMW Premium Selection naar een 2024 LCI2 G21 330i gaan kijken.
Dat stoffen interieur is in het echt véél mooier dan op de foto's! Het zou mij eigenlijk zelfs niet storen.
De 18" velgen vallen in het echt ook veel beter mee dan op foto. Prachtige wagen eigenlijk!
Vrijdag ga ik eens een testrit gaan maken.

Ik heb de G22 gekocht hiervan met zwart leder interieur, 19” velgen M-sport pakket plus en M-Performance uitlaat. Vorige week testrit gedaan en was direct verkocht. Normaal volgende week mag ik erom.

IMG-4644.jpg

IMG-4643.jpg

Daarstraks bij BMW Premium Selection naar een 2024 LCI2 G21 330i gaan kijken.
Dat stoffen interieur is in het echt véél mooier dan op de foto's! Het zou mij eigenlijk zelfs niet storen.
De 18" velgen vallen in het echt ook veel beter mee dan op foto. Prachtige wagen eigenlijk!
Vrijdag ga ik eens een testrit gaan maken.
Pic's or didn't happen lol

Ik heb de G22 gekocht hiervan met zwart leder interieur, 19” velgen M-sport pakket plus en M-Performance uitlaat. Vorige week testrit gedaan en was direct verkocht. Normaal volgende week mag ik erom.

IMG-4644.jpg

IMG-4643.jpg
Netjes!
Proficiat met de aankoop. De driedeursvariant zie je steeds minder en minder. Ook een 330?

Wat is de M-performance uitlaat?

Netjes!
Proficiat met de aankoop. De driedeursvariant zie je steeds minder en minder. Ook een 330?

Wat is de M-performance uitlaat?
Ja idd een 430i. De M-performance uitlaat werkt met elektronische kleppen die open gaan als je hem in sport modus zet waardoor hij een zalig geluid maakt.

Is dat aan te raden? Ik zit altijd met het idee dat dat opdringerige mensen zijn en u constant stalken.
Enige dat je hebt is dat je nadien wel mails blijft krijgen maar dan duidt je die aan als ongewenst. Zijn normaal totaal niet opdringerig. Ze doen een testrit en nadien krijg je een prijs en het is te nemen of te laten. Je auto moet je wel binnen de week daar achter laten. Ga je niet akkoord met de prijs verkoop je hem gewoon niet.

Enige dat je hebt is dat je nadien wel mails blijft krijgen maar dan duidt je die aan als ongewenst. Zijn normaal totaal niet opdringerig. Ze doen een testrit en nadien krijg je een prijs en het is te nemen of te laten. Je auto moet je wel binnen de week daar achter laten. Ga je niet akkoord met de prijs verkoop je hem gewoon niet.
Ik heb online een voorstel gekregen, het ligt bijna in lijn met hoeveel ik er voor zou willen.
Vrijdag weet ik meer van BMW zelf, ik wacht sowieso nog wat af. Er is nog ene die ik wil naar gaan kijken maar die zijn momenteel in verlof.
Mogelijks al gekend hier maar om een richtprijs te hebben bij de overname: https://www.autoscout24.be/prijsschatting/
Ik vind de prijzen die ze daar voorstellen nogal onrealistisch. Zou mooi zijn maar ver boven wat ik zou krijgen bij overname.

Ik heb online een voorstel gekregen, het ligt bijna in lijn met hoeveel ik er voor zou willen.
Vrijdag weet ik meer van BMW zelf, ik wacht sowieso nog wat af. Er is nog ene die ik wil naar gaan kijken maar die zijn momenteel in verlof.

Ik vind de prijzen die ze daar voorstellen nogal onrealistisch. Zou mooi zijn maar ver boven wat ik zou krijgen bij overname.
Het online voorstel van hen ligt normaal niet ver van wat ze echt gaan geven als je alles eerlijk ingevuld hebt.

Het online voorstel van hen ligt normaal niet ver van wat ze echt gaan geven als je alles eerlijk ingevuld hebt.
Dat van 'wijkopenautos' was een realistisch bod, dat van autoscout was nogal genereus ;)
Autoscout baseert zich dan ook op deels particuliere prijzen welke meestal een marge voor een bod incalculeren.

Ja idd een 430i. De M-performance uitlaat werkt met elektronische kleppen die open gaan als je hem in sport modus zet waardoor hij een zalig geluid maakt.

Nice, gaan je veel plezier van hebben. Veel rijplezier gewenst.

Niet om ambetant te doen, maar dat doen ze toch allemaal? Bij de mijne ging de klep ook open in sport en maakte die meer lawaai.
Het meeste van dat geluid is wel binnen de cabine want is elektronisch versterkt, het is en blijft maar een 4 cylinder 😊

Juist mijn auto gaan afzetten bij wijkopenautos. Echt een topervaring.

14K gekregen voor een BMW 4 serie van 2017 met 155000 km’s. In een half uur binnen en buiten en niks van gedoe. Zelfs particulier krijg ik dat er wss bijna niet voor met al het gedoe erbij.

Juist mijn auto gaan afzetten bij wijkopenautos. Echt een topervaring.

14K gekregen voor een BMW 4 serie van 2017 met 155000 km’s. In een half uur binnen en buiten en niks van gedoe. Zelfs particulier krijg ik dat er wss bijna niet voor met al het gedoe erbij.
Mooi! Dat is wat ik ongeveer zou krijgen voor mijn Civic van 2017 met 80k km's.
Particulier staan ze tussen de 16k en 20k, maar allemaal met meer kilometers dan mijne en die van mij is echt in perfecte staat met alle facturen bij + 19" velgen.
BMW hun prijs ga ik vrijdag weten maar zij schatten rond de 11 a 12K.

Mooi! Dat is wat ik ongeveer zou krijgen voor mijn Civic van 2017 met 80k km's.
Particulier staan ze tussen de 16k en 20k, maar allemaal met meer kilometers dan mijne en die van mij is echt in perfecte staat met alle facturen bij + 19" velgen.
BMW hun prijs ga ik vrijdag weten maar zij schatten rond de 11 a 12K.
Bij BMW zeiden ze me al dat ze de voorgestelde prijs van wijkopenautos niet gingen kunnen halen, geen idee of er veel verschil zou op zitten maar bvb Van Mossel ging 12K geven.

Terug
Bovenaan