Afhaal Zelf Koken Recept Ervaring maaltijdboxen?

Bij foodbag en mealhero kan je sinds kort trouwens online met sodexo betalen:


Ik heb eens een gratis box van vrienden gekregen en sindsdien paar keer besteld bij Hello Fresh. Ik pak meestal 2p voor mij alleen, den overschot eet ik andere dag op.

op zich wel goed en handig, maar ik gebruik het eigenlijk om recept te testen zodat ik het daarna in de winkel kan gaan halen. Als dit maaltijdcheques zou ondersteunen, zou ik het elke week bestellen tbh
Ff coldplayke quoten, want blijkbaar kan dat bij foodbag en mealhero wel.
 
Takeaway.com aanvaardt sinds kort trouwens ook sodexo, maar de leveringskosten moet je wel apart betalen.
 
Wij doen nu al een tijdje hello fresh en het helpt ons wel gezonder te eten.

Maar het probleem blijft nogsteeds dat je het moet klaarmaken hé :D
Nemen wel uitsluitend gerechtjes die in 20 min klaar zijn.


Je eet soms wel eens dingen die je anders niet zou eten en toch lekker zijn dus das wel fijn. Alleen alles wat met kip is, pff die kip ziet er echt goor uit in de verpakking, zoveel vet :p
 
poster heeft persoonlijke belangen bij het bedrijf
Echte maaltijdboxen doen wij thuis niet omdat ik meestal vind dat de hoeveelheid vlees of vis aan de lage kant is. Maar om ervoor te zorgen dat ik altijd puur en vers kook bestel ik wel groenteboxen. En geloof me daar kom je geruime tijd mee toe en kan je ook nog je eigen twist aan geven.
Ik bestel ze altijd bij https://www.versaanhuisgeleverd.be/. Leveren altijd netjes op tijd en je zit ook niet vast aan een abonnement.
 
Echte maaltijdboxen doen wij thuis niet omdat ik meestal vind dat de hoeveelheid vlees of vis aan de lage kant is. Maar om ervoor te zorgen dat ik altijd puur en vers kook bestel ik wel groenteboxen. En geloof me daar kom je geruime tijd mee toe en kan je ook nog je eigen twist aan geven.
Ik bestel ze altijd bij https://www.versaanhuisgeleverd.be/. Leveren altijd netjes op tijd en je zit ook niet vast aan een abonnement.
Je verhaal komt niet overtuigend over als je zelf bij die firma actief bent en dan dit hier vertelt. Meer zelfs, het doet de geloofwaardigheid van je bedrijf net dalen.

Negatieve reclame dus, door jezelf gecreëerd.
 
Je verhaal komt niet overtuigend over als je zelf bij die firma actief bent en dan dit hier vertelt. Meer zelfs, het doet de geloofwaardigheid van je bedrijf net dalen.

Negatieve reclame dus, door jezelf gecreëerd.
Ik was eigenlijk wel getriggerd :unsure:
 
Tbf, wij hebben tijdens corona ook enkele keren zo'n groentenbox in de buurt van Gent besteld (niet die gelinkt). Ik was daar wel fan van. Veel variatie en goede kwaliteit. Fruit doe ik niet meer op zo'n manier. Komt heel vaak geblust toe en dan moet je alles raprap verwerken voor het slecht wordt.
 
Je verhaal komt niet overtuigend over als je zelf bij die firma actief bent en dan dit hier vertelt. Meer zelfs, het doet de geloofwaardigheid van je bedrijf net dalen.

Negatieve reclame dus, door jezelf gecreëerd.
Oprechte interesse: Hoe weet gij dat hij/zij daar werkt?
 
Vorige week blijven plakken op terras en helemaal de hello fresh vergeten.

Volgende middag ga ik kijken in de brievenbus als er een briefje in de bus zit en ik zie die box gewoon voor de deur staan lol. Heeft dus meer dan 15 uur buiten voor de deur gestaan -_- 's winters mss niet erg, maar met dat zomerweer hebben we alles weg gegooid.

(we reden gewoon de garage binnen en de 2e auto stond voor de voordeur, dus de doos hadden we niet gezien)
 
Vorige week blijven plakken op terras en helemaal de hello fresh vergeten.

Volgende middag ga ik kijken in de brievenbus als er een briefje in de bus zit en ik zie die box gewoon voor de deur staan lol. Heeft dus meer dan 15 uur buiten voor de deur gestaan -_- 's winters mss niet erg, maar met dat zomerweer hebben we alles weg gegooid.

(we reden gewoon de garage binnen en de 2e auto stond voor de voordeur, dus de doos hadden we niet gezien)
Ge kunt in de app heel gedetailleerde instructies geven waar en hoe ze uw doos wel en niet mogen achterlaten.

Als er iets is waar ge echt niet over kunt klagen, is het Hellofresh hun delivery service wel. Dat is zowat het meest customer friendly model dat er is, met een enorm goede communicatie en flex delivery.
Zo ongeveer elk pakjes-lever bedrijf is jaloers op de service van Hellofresh, maar niemand krijgt het (kostenvriendelijk) gerepliceerd.
 
Ik denk er over om van hellofresh te veranderen naar mealhero.

Iemand ervaring met mealhero? Zal straks eens terug scrollen :p

Ik vind hello fresh te veel werk voor wat het is. Te veel verschillende ingredienten en je bent constant met vanalles bezig.

Ja dat klinkt lui, maar daarvoor dienen de boxen he. Als ik vroeger eten maakte was dat vlees, patat en groenten opzetten en terwijl de keuken opruimen.

Nu is hello fresh 4-5 potten en pannen, 10 ingredienten klaarmaken en je blijft achter met een vuile keuken :p
 
Ik denk er over om van hellofresh te veranderen naar mealhero.

Iemand ervaring met mealhero? Zal straks eens terug scrollen :p

Ik vind hello fresh te veel werk voor wat het is. Te veel verschillende ingredienten en je bent constant met vanalles bezig.

Ja dat klinkt lui, maar daarvoor dienen de boxen he. Als ik vroeger eten maakte was dat vlees, patat en groenten opzetten en terwijl de keuken opruimen.

Nu is hello fresh 4-5 potten en pannen, 10 ingredienten klaarmaken en je blijft achter met een vuile keuken :p
Als de vuile keuken een probleem is, kun je ook gewoon een vaatwasser aanschaffen en een poetsdame. Problem solved. Lekker lui.
 
Zijn al die diensten telkens voor minimum 2 personen? Hello Fresh is bijvoorbeeld voor 2
Ik wil het eens testen, maar wil geen boxen voor 2 personen kopen als alleenstaande
Daarbij zit ik ook enkel met een minidiepvries, ik zie dat je bij mealhero minstens 10 maaltijden per keer moet bestellen, dat kan ik dus niet allemaal ingevroren bewaren
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Onze hello fresh staat op pauze en zijn nu de eerste week meal hero begonnen.

Natuurlijk naar gebruiksgemak is dit wel fantastisch he.

Maar vind het wat beperkt in keuze van gerechten en ingredienten moet ik zeggen
 
Terug
Bovenaan