Hans Moleman
Well-known member
Bijna een assist voor Bounida. Jammer dat die goal werd afgekeurd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die achterlijke Weghorst. Ongelooflijk dat hij geen rood kreeg.Bijna een assist voor Bounida. Jammer dat die goal werd afgekeurd.
Onbegrijpelijk en zijn uitleg achteraf ook…Die achterlijke Weghorst. Ongelooflijk dat hij geen rood kreeg.
Wat zei hij?Onbegrijpelijk en zijn uitleg achteraf ook…
Dat Goes opzettelijk tegen zijn elleboog liep. Die Goes kende ik nog niet maar precies elkaar waardWat zei hij?
Die Goes is wel echt het grootste vuiligheid op de Nederlandse velden, maar zo dom om erin te trappen. Onbegrijpelijk.
Wat een dwaas. Alsof niemand het zou door hebben met zoveel camera's tegenwoordig.Dat Goes opzettelijk tegen zijn elleboog liep. Die Goed kende ik nog niet maar precies elkaar waard
Maar helaas blijven zo een zaken ongestraft. Zulke cinema moet er toch ook echt uit. Maar bon, zelfs opzichtig tijdwinnen wordt nauwelijks bestraft.Wat een dwaas. Alsof niemand het zou door hebben met zoveel camera's tegenwoordig.
Als hij echt een man is geeft hij het toe ma nee blijven ontkennen terwijl er 100 beelden van zijn.Dat Goes opzettelijk tegen zijn elleboog liep. Die Goes kende ik nog niet maar precies elkaar waard
.Hattrick JizzDe laatste in de stand die even 8-2 uitpakt, meer goals in 1 match dan in de 10 voorgaande samen. Wat een competitie.
Ik weet niet zo goed wie ik hoop. Eigenlijk heb je een realistische trainer nodig zoals Farioli. Beuker zou wel fan zijn van Inigo Perez (Vallecano), maar ken hem zelf niet en denk dat het Ten Hag gaat worden.Eindelijk. Nu Ten Hag terughalen.