Eredivisie : Nederlands Voetbal 2025-2026

Goh, als ie garantie wil op speelminuten had hij maar bij het kleine Anderlecht moeten blijven he. Concurrentie bij een club als Ajax is moordend, als je ziet wie daar je rivalen zijn.
Heb het niet over zijn invallersrol. Wel over bijna een helft moeten opwarmen voor niks. Berichten in NL richting Heitinga zijn niet mals daarvoor

Ik ben benieuwd naar morgen, maar puur omdat PSV ook nog zoekende is. Hopelijk het genadeschot voor Heitinga wanneer het misloopt, maar vrees dat hij sowieso nog op de bank gaat zitten tegen Marseille.

Waarom geen Weghorst in de kern?
Geblesseerd blijkbaar.

Zo, wat een leuke topper was dit. Veel kansen en konden beiden winnen. Het voelt toch een beetje als een overwinning nadat we 2x op achterstand kwamen. Hopelijk heeft Heitinga door dat Gloukh gewoon moet starten en belangrijk gemaakt moet worden. Niet alleen door zijn goal voor de duidelijkheid. Rosa ook echt sterk deze match.

Ik wil hier geen monoloog afsteken wat betreft mijn frustraties tegenover Heitinga, maar Mokio is precies ook volledig van het toneel verdwenen. Geen idee wat daar aan de hand is, maar Heitinga maakt er een zooitje van.

Ruben van Bommel zijn seizoen zit erop. Gisteren geblesseerd uitgevallen en heeft een zware knieblessure. Was nochtans goed begonnen bij PSV. Gun je niemand, zo'n blessure.

Wat een draak van een match weer. Onverdiend gewonnen zou ik zelfs zeggen. Tegen ocharme NAC. Heitinga is gewoon Schreuder 2.0. Onbekwaam.

Zelfs al winnen/wonnen we vandaag, Heitinga moet er sowieso uit. Wat een opstelling weer en 0,0 ideeën. Heeft werkelijk geen idee wat te doen. Zichzelf enorm overschat als hoofdtrainer en Kroes enorm de mist in gegaan met hem te gaan aanstellen.

Je staat 0-2 achter en je haalt je beste man en nummer 10 eraf voor een verdedigende middenvelder. Ik heb zelfs geen woorden meer voor de onkunde van Heitinga. Maar misschien moeten we nog een assistent erbij halen die de boel probeert recht te trekken :unsure: . Echt waardeloos.

Terug
Bovenaan