Epson ECOTANK

Hanzzzie

Member
Iemand toevallig ervaring met Ecotank printers?
ik had zelf de 4750 in het visier of vergelijkbaar model.

heb nu een HP OfficeJet pro die inkt drinkt bijna en de cardridges zijn immens duur geworden.

Zijn deze qualitatief goed voor normaal gebruik met af en toe eens een foto?

Ik heb al sinds september 2020 een 4750. Zeer tevreden van tot hiertoe. Geschift hoeveel inkt die tanks bevatten, bij "normaal gebruik met af en toe een foto" ga je die niveaus nauwelijks zien zakken. Hier staat de zwarte tank na die tijd nu nog een eind boven halverwege en de kleuren nog rond 75%.
Met vroegere printers mocht ik de cartridges, geschat, een tweetal keer per jaar vervangen.

ik zit aan 2/3x bijna per jaar idd en 85eur voor een set nu!!
wetende dat de hogere prijs gerechtvaardigd word door een hoge inkthoeveelheid inbegrepen in het pakket is die printer op 1a1.5j terugverdient...

hoe is de qualiteit overigens met fotoprints?

Wij hebben sinds een tijdje een Canon PIXMA G4511 Printer Megatank. Ben er heel content van. Inkt gaat heel lang mee en kost niet heel veel i.v.m. aparte cartridges.

Foto's heb ik er nog niet mee geprint.

Wij hebben sinds een tijdje een Canon PIXMA G4511 Printer Megatank. Ben er heel content van. Inkt gaat heel lang mee en kost niet heel veel i.v.m. aparte cartridges.

Foto's heb ik er nog niet mee geprint.
Die had ik ook gezien, maar als ik de snelheid zie is deze wel redelijk traag precies.

ik heb nu ook aparte 903XL cardridges maar dat zuipt tegen de sterren op :O Denk 2.5x leeg per jaar en hele set kost 80eur

Die had ik ook gezien, maar als ik de snelheid zie is deze wel redelijk traag precies.

ik heb nu ook aparte 903XL cardridges maar dat zuipt tegen de sterren op :O Denk 2.5x leeg per jaar en hele set kost 80eur
Op zich print die wel serieus snel, hoor. Gewoon zwart/wit print die heel snel.

Snelheid was voor mij geen noodzaak, moest gewoon een Canon zijn.

Ik kocht mijn cartridges gewoon op eBay. Kostte €15 voor de 5 kleuren. Maar moest die vaak vervangen omdat die ook snel leeg waren.

Terug
Bovenaan