Zag het ook net passeren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook - hoe gaat die noodoplossing via Fluvius in z'n werk i.e. aan welke tarieven?Hang er ook aan. In deze tijd op zoek gaan naar een nieuwe leverancier, geen cadeau.
Ik dacht aan de huidige storm voorbij te kunnen gaan, gezien mijn contract liep tot mei ‘22. Daar heb ik nu niets aan natuurlijk.
Volgens dit artikel van mijnenergie/HLN kost je dat evenveel als een slechte betaler: https://www.hln.be/mijn-gids/vlaams...lliet-wat-doe-je-het-best-als-klant~a1cd35e7/Hier ook - hoe gaat die noodoplossing via Fluvius in z'n werk i.e. aan welke tarieven?
Hier ook - hoe gaat die noodoplossing via Fluvius in z'n werk i.e. aan welke tarieven?
Volgens dit artikel van mijnenergie/HLN kost je dat evenveel als een slechte betaler: https://www.hln.be/mijn-gids/vlaams...lliet-wat-doe-je-het-best-als-klant~a1cd35e7/
En wissel je best. Maar dat is natuurlijk geschreven door een firma die verdient aan leverancierswissels...
Ik zou dat doen jaBlokkeer ik nu best mijn domiciliëring of niet? De opzegperiode is natuurlijk 1 maand, maar als zij het contract verbreken door failliet te gaan telt dat toch niet meer?
Ook logisch, het is niet hun taak om te gaan uitzoeken welke de goedkoopste is. Zij moeten jou dan plots beginnen factureren etc, allemaal niet hun core-business. Als ze de goedkoopste van de markt nemen heb jij geen enkele incentive om zelf op zoek te gaan naar een andere.Hangt af van je netbeheerder, zij doen de noodlevering. In de krant stond een voorbeeld van Antwerpse regio die wel opmerkelijk duurder was via noodlevering ipv de goedkoopste van de markt te nemen.
Hoezo verouderd?En dan nu de zee van verouderde tarieven in de Vtest/mijnenergie/mijnleverancier doorzwemmen.
En liefst dan ook terechtkomen bij ene die niet binnen een maand failliet gaat gaan.
Wel voor de vaste niet zo verouderd, voor de variabele wel, aangezien die geafficheerde tarieven maar 1 keer per maand worden geüpdatete voor zover ik had begrepen.Hoezo verouderd?
Goh, da's altijd een indicatie. Zie contract/prijskaart.Wel voor de vaste niet zo verouderd, voor de variabele wel, aangezien die geafficheerde tarieven maar 1 keer per maand worden geüpdatete voor zover ik had begrepen.
Maar zijn die allemaal op dezelfde moment geüpdatet of vergelijk ik sommige leveranciers met tarieven die 14 dagen verschillen? Want dat maakt vandaag de dag misschien wel een factor 2 uit.Goh, da's altijd een indicatie. Zie contract/prijskaart.
Elk variabel contract volgt enkele indexen en past daar een marge op toe. Je zal ook bij de leverancier zelf geen recentere tarieven vinden (afaik) en door bij elke leverancier met die tarieven van een maand geleden te werken, kan je wel relatief goed vergelijken. De marges en coëfficiënten en de gebruikte indexen blijven namelijk wel gelijk.