Energieleveranciers

Dat aandeel eet toch niks... Itt, het rendement is veel hoger dan die 250 euro op je rekening te zetten.
EN je kan jaarlijks naar de receptie van de algemene vergadering :)
Ik ga gewoon één aandeel kopen bij Beauvent (dat is ook de max met de nieuwe ronde dus meerdere aandelen kopen gaat nu even niet).
Die 250€ kan ik wel missen voor 5 jaar en dan heb ik wat meer spreiding van mijn kapitaal.

Heb ook 1 aandeel, maar met minimaal 3.25% rendement is dat niet slecht om het even bij te houden. En je kan altijd terug naar Ecopower als het weer eens interessant zou worden…
Dat aandeel eet toch niks... Itt, het rendement is veel hoger dan die 250 euro op je rekening te zetten.
EN je kan jaarlijks naar de receptie van de algemene vergadering :)
Zou Ecopower nog terug interessant worden? Ik vrees er een beetje voor. Ik vond het interessant met de hoge terugleververgoeding, maar die tijd is voorgoed voorbij denk ik.

Ik zet mijn geld niet graag vast. Ik heb maar 1 aandeel gekocht en dan is dat rendement ook peanuts in absolute bedragen.
Akkoord, je hebt wat voordelen, maar ik gebruik er geen van. Ik heb er dus verder niets aan.

Een (spaar)rekening dient enkel om een minimaal noodzakelijk bedrag te hebben staan waar je meteen aan kan in geval van nood, dus daarmee zou ik het niet vergelijken. Op de beurs (bv IWDA) brengt het veel meer op en staat je geld niet vast.

Maar goed, ik had het op voorhand allemaal beter moeten lezen en van die 250 euro die vastzit ga ik geen boterham minder moeten eten. Ik zou het gewoon niet opnieuw doen.

Zou Ecopower nog terug interessant worden? Ik vrees er een beetje voor. Ik vond het interessant met de hoge terugleververgoeding, maar die tijd is voorgoed voorbij denk ik.

Ik zet mijn geld niet graag vast. Ik heb maar 1 aandeel gekocht en dan is dat rendement ook peanuts in absolute bedragen.
Akkoord, je hebt wat voordelen, maar ik gebruik er geen van. Ik heb er dus verder niets aan.

Een (spaar)rekening dient enkel om een minimaal noodzakelijk bedrag te hebben staan waar je meteen aan kan in geval van nood, dus daarmee zou ik het niet vergelijken. Op de beurs (bv IWDA) brengt het veel meer op en staat je geld niet vast.

Maar goed, ik had het op voorhand allemaal beter moeten lezen en van die 250 euro die vastzit ga ik geen boterham minder moeten eten. Ik zou het gewoon niet opnieuw doen.
Geen idee als het ooit nog interessant wordt. 3.25 à 6.5% is interessant. Ja, op 250euro is dat niet veel in absolute bedragen, maar 't is niet dat het iets kost ofzo. Na 5 jaar heb je uw geld terug + 50euro winst ofzo.
Voorlopig denk ik niet na wat ik met dat aandeel ga doen. Zit er nog zeker een dik jaar aan vast.

Trouwens, door een jaar bij Ecopower te zitten in die goeie tijd, heb ik me snel 250euro voordeel gedaan tegenover de andere aanbieders. Dus ik zou het eigenlijk zonder twijfelen opnieuw doen. Die 250euro is geen weggesmeten geld want je kan ze later recuperen.

Totdat IWDA eens goed crashed an je 250 euro daar nog 150 of minder waard is natuurlijk (telt voor mij evengoed aangezien ik buiten mijn buffer evengoed invested ben in IWDA)..
250 euro maakt nu het leven ook niet zeker en hou het gewoon achter de hand voor als ik terug zou willen gaan.

Heb ook 1 aandeel, maar met minimaal 3.25% rendement is dat niet slecht om het even bij te houden. En je kan altijd terug naar Ecopower als het weer eens interessant zou worden…
Rendement? Ik heb in 6 jaar tijd maar 1x iets gekregen voor dat aandeel, of mis ik iets?

Ecopower draait opnieuw goed. Ze hebben hun verliespost - de pelletfabriek - gedumpt. De jaren van normale dividenden is terug.

Terug
Bovenaan