Elden Ring Nightreign

Nog mensen die deze solo spelen? Heb nu een vijftal uur gespeeld maar ik raak met veel moeite maar in nacht 2. Ik heb nog veel te leren ofwel is deze gewoon moeilijk...

Veel reviewers zagen over geen voicechat, etc. Sorry, maar dit is FromSoftware.
Hulp krijgen van vreemden heeft zijn charmes. Daar zitten charlatans tussen die meteen sterven en daar zitten legends tussen die u echt carryen. En met Nightreign heb je dat permanente bossfight gevoel gewoon, met dezelfde insteek dat je zal gekoppeld worden met allerlei spelers. Kan ik wel van genieten als een run dan lukt op een zondagochtend, beseffende dat je met een wildvreemde zat te gamen. (en via headset praten is niks voor mij, doe maar het pinnen op de map en met gestures elkaar iets duidelijk maken)

EINDELIJK Gladius neergekregen solo! Denk dat ik al 20u zit te sukkelen met dat spel.
Nu zijn er precies heel wat opties opgengekomen, ik hoop dat het vanaf nu wat aangenamer spelen zal zijn.
Ergens wel jammer dat remembrance, nieuwe bazen etc pas beschikbaar zijn als je uiteindelijk je eerste nightlord neergekregen hebt.

Platinum op Elden Ring wil niets zeggen wat mijn skills betreft, dat is nu wel bewezen :D

Laatst bewerkt:
EINDELIJK Gladius neergekregen solo! Denk dat ik al 20u zit te sukkelen met dat spel.
Nu zijn er precies heel wat opties opgengekomen, ik hoop dat het vanaf nu wat aangenamer spelen zal zijn.
Ergens wel jammer dat remembrance, nieuwe bazen etc pas beschikbaar zijn als je uiteindelijk je eerste nightlord neergekregen hebt.

Platinum op Elden Ring wil niets zeggen wat mijn skills betreft, dat is nu wel bewezen :D
Ik zit 18u ver en nog maar eerste twee bosses kunnen verslaan. Wel nog niet alleen geprobeerd (wel als mijn *kuch* teamgenoten hadden gequit, want dat is wel een pest in de game...).

Mensen die eens willen samen spelen? Met randoms online enkel geluk gehad eerste uren van de game (eerste twee bosses), maar sindsdien no luck. Na 20u ben ik het wel beu. Of ik vind niemand via matchmaking, of ze sterven na een dwazigheid en quiten.

Speel voornamelijk Executor en Revenant.

Ik speel enkel solo :)

Vorige nacht eindelijk mijn tweede nightord neergekregen. Rewards: enkel crap relics. Die rng van de relics begint wel ferm tegen te steken. Ik koop en verkoop er constant maar heb nog steeds geen deftige relic ontvangen voor mijn class. (Ironeye)

Ik heb Nightreign gekocht voor PS5 en helaas vind ik er eigenlijk niks aan.
Het constante gejaagd gevoel van binnen de cirkel te blijven is de dooddoener heb ik gemerkt voor mij. Elden Ring en zo goed als iedere andere soulsgame zijn games waar geduld en voorzichtigheid wordt beloond. (uitgezonderd Sekiro)
Dat gevoel mis ik in Nightreign.

Het is de Elden Ring artwork in een soort Fortnite-jasje en dat is niks voor mij helaas.

Ik heb die ook opgegeven omdat ik geen progressie merkte bij mezelf.
2 Nightlords heb ik kunnen verslaan maar de rest lukt me niet. Ik speel wel enkel solo.

En toch ga ik die waarschijnlijk weer aanschaffen aangezien het maar 15 dollar is en er 2 nieuwe karakters inzitten.

Edit: ik zie net in de PS Store dat ik de deluxe upgrade gekocht heb (geen idee wanneer of hoe...), dus misschien is die dan wel gratis.

Terug
Bovenaan