phate_13
Well-known member
Jij bent verheven boven alle anderen en in uw geval is het allemaal je eigen verdienste en heeft het nul met geluk te maken.Enlighten me how that would go. Ik ben redelijk zeker dat er weinig zinvolle input zal komen op een stuk over een of andere biochemisch process als je 0 cursussen biochemie aan de unif gevolgd hebt. Als je iets niet verstaat, kun je echt niet weten of iets goed geschreven is. Ik zou "1 2 3, dus groene fiets" redeneringen kunnen schrijven in zeer fancy paragrafen en je zou het nooit weten.
Enlighten me how that would go. Hoe ga je nu bijvragen stellen over materie die je niet snapt
We zijn de typmachine periode voorbij. Daar hebben we de rode krulletjes voor in Word. Zelfs in browsers hebben we de rode krulletjes tegenwoordig
Dat zijn random one-offs die als "voordeel" opgelijst worden. Ik ken werkelijk niemand waarvan de ouders de papers nalazen.
Ik ken wel een coke neus waarvan de mama en de papa niks bijzonder waren, de beste vriend op zijn 20 dood was door den drugs, di woe don als een zombie bezopen in de les lag en meer poeier en pillen in de frito liggen had dan een doorsnee apotheker. Maar slaagde er wel in om keer op keer nr 1 van het jaar te zijn, te doctoreren met 10 papers in 4 y en uiteindelijk prof te worden op haar 28. Conclusie, shitty achtergrond en drugs brengen success ?
Is dat wat je wilt horen? Of waarom zit hier zo uit je nek te lullen? Waarom kwaak je van die onzin uit alsof jij de enige bent die zou snappen wat je schrijft en dat dat rode lijntje in Word heilig is?
Waarom kwaak je die onzin uit dat er door iets wat jij als tegenslag beschouwd er direct failure aan vast moet hangen? Jouw laatste voorbeeld is juist een goede indicatie van hoe 'geluk' soms op atypische manieren werkt.
Dat jij niemand kent waar de papers nagelezen worden, hoe is dat relevant?
Wat is eigenlijk uw boodschap?